سعید هژبری خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: سعید هژبری مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان بابیان اینکه افزایش ۴۰ درصدی مشارکت خیران در مدرسه‌سازی پیش‌بینی‌شده است، گفت: سهم خیران در نوسازی مدارس استان ۵۰ میلیارد تومان منظور شد.
کد خبر: ۸۴۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶ 23 April 2020

حضور بیش از 400 خیر در همایش خیرین مدرسه‌ساز استان/ تحقق 10 ...

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان صبح پنج‌شنبه در جلسه بررسی بسته اجرایی تحولی «آجر به آجر» مشارکت‌های مردمی ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی استان سمنان به میزبانی سازمان نوسازی مدارس ضمن بیان اینکه برای تحقق این مهم استفاده از تمامی ظرفیت دو اداره کل و مجمع خیران ضروری است، ابراز داشت: پس از اعلام تصویب نهایی بسته‌های تحولی در شورای عالی آموزش‌وپرورش و ضرورت سرعت در انجام کار، بدون فوت وقت با دستور رئیس سازمان نوسازی مدارس این موضوع در جلسه اضطراری موردبررسی قرار گرفت.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سمنان ضمن بیان اینکه این اقدام همکاری خیران مدرسه‌ساز، گروه‌های مردم‌نهاد و همچنین اهمیت توجه به توسعه مشارکت‌های مردمی را دوچندان می‌کند، ابراز داشت: با توجه به کمبود اعتبارات وجود خیران توانست نقش مهمی در افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مدرسه‌سازی ایفا کند.

سعید هژبری افزود: با توجه به اهمیت مکان‌یابی صحیح مدرسه و توسعه مشارکت‌های مردمی در بهبود و ارتقای وضعیت فضاهای آموزشی لذا این موضوع در استان سمنان نیز مطرح شد تا اهتمامی ویژه برای اجرای آن در استان با همکاری مجمع خیران مدرسه‌ساز، آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس ایجاد شود.

هژبری در ادامه تصریح کرد: برای رسیدن به افزایش ۴۰ درصدی خیرین در سال ۹۹ مقرر شد که میزان مشارکت در استان سمنان ۵۰ میلیارد تومان منظور و سهم هر شهرستان و منطقه برای رسیدن به این تعهد مشخص شود.

وی همچنین افزود: برگزاری پویش‌های همگانی نظیر آجر به آجر تعامل حداکثری خیران را در مشارکت و فعالیت‌های مدرسه‌سازی طی در سال ۹۹ بیش از پیش افزون می‌کند که امیدواریم با این اقدامات بتوانیم سهم قابل توجهی در ارتقا فضای آموزشی و یا نوسازی مدارس استان سمنان ایفا کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار