درسالجاری:
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: ۸۶۰ میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی امسال به این اداره کل اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۴۰۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 21 April 2020

 

حسین محمدی درگفتگو باتابناک مرکزی افزود: ۵۶۰ میلیارد ریال این اعتبارات از محل منابع ملی و ۳۰۰ میلیارد ریال از منابع استانی بوده است.
وی ادامه داد: ۱۹ هزار متر مربع شامل ۱۴۰ کلاس درس پارسال به فضاهای آموزشی استان مرکزی افزوده شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی اظهار داشت: این فضاها در قالب ۲۶ طرح و با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی ساخته شده و به آموزش و پرورش استان تحویل شد.
وی یاد آورشد: یک‌هزار و ۹۹۸ مترمربع از این فضاها در قالب ۲ طرح و ۱۸ کلاس درس از سوی خیران، ۱۰ هزار و ۹۸۳ متر مربع در قالب ۱۷ طرح و ۹۲ کلاس درس به صورت مشارکتی و ۶ هزار و ۲۷ متر مربع در قالب هفت طرح با ۳۰ کلاس درس از محل اعتبارات دولتی ساخته و به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی افزود: ۱۵ هزار و ۷۲۷ متر در قالب ۱۹ طرح و ۱۴۰ کلاس از مجموع این فضاها، آموزشی و ۲ هزار و ۲۷۴ متر مربع در قالب چهار طرح ورزشی است.
محمدی گفت: یک طرح کانون با زیربنای ۲۲۰ مربع و ۲ طرح نمازخانه و کتابخانه با زیر بنای ۷۸۷ متر مربع نیز پارسال در اختیار آموزش و پرورش استان مرکزی قرار گرفت.
وی اظهارداشت: به صورت میانگین پارسال هر ۱۴ روز یک طرح، هر هفته سه کلاس و هر روز ۵۲ متر مربع فضای آموزشی به آموزش و پرورش استان مرکزی تحویل شده‌ است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی از برگزاری یک جشنواره خیران استانی، ۱۰ جشنواره شهرستانی و ۵۱ جشنواره مدرسه‌ای پارسال در این استان خبرداد.
محمدی ادامه داد: خیران مدرسه ساز، در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان ۳۱ طرح به ارزش ۲۹۶ میلیارد ریال را متعهد شدند.
وی افزود: اهدای زمین به ارزش ۱۰ میلیارد ریال، ۲ مورد پول نقد به ارزش ۵۳۵ میلیون ریال، ساخت ۱۱ طرح احداث مردمی به ارزش ۸۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ۱۷ طرح احداث مشارکتی به ارزش ۲۰۲ میلیارد ریال از جمله تعهدات خیران مدرسه ساز استان مرکزی در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان بود.
وی اظهار داشت: پنج مدرسه خشتی و گلی در استان مرکزی شناسایی و همزمان با آیین زنگ مهر جشن برچیدن مدارس خشتی و گلی و بخاری نفتی در استان برگزار شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرکزی گفت: سامانه گرمایشی ۵۲۴ مدرسه با ۲ هزار و ۱۸۸ کلاس درس استان با اعتبار مورد نیاز ۴۰۰ میلیارد ریال نیازمند استانداردسازی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار