اولین جشنواره مجازی شعر و داستان "ماکرونا را شکست می دهیم"حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد برترین های خود را در بخش های مختلف شناخت.
کد خبر: ۸۴۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲ 20 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت : این جشنواره مجازی در سطح استانی با موضوع پیشگیری از کرونا به پاس خدمات صادقانه پرسنل درمانی و همچنین آموزش شیوه های مقابله با شیوع ویروس کرونا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
حمید حسینیان بیان داشت : فراخوان این جشنواره هفتم فروردین ماه منتشر و مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین تعیین شده بود و با استقبال شاعران و نویسندگان  هم استانی قرار گرفت.
حسینیان تصریح کرد : در بخش شعر 55 اثر و در بخش داستان 17 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از مطالعه و بررسی دقیق توسط هیات داوران آثار برتر انتخاب و معرفی شدند.
مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری افزود : هیات داوران در بخش داستان با در نظر گرفتن قالب کار و همچنین ابعاد دیگر داستان همچون قصه ، زبان ، روایت و تخیل و همچنین میزان درگیری متن با موضوع از میان آثار دریافتی 3اثر را حائز رتبه اول تا سوم و یک اثر را شایسته تقدیر دانستند.
وی گفت : لیلا کریمی با داستان خدا حافظ حافظ"با محور حال و روز خانواده های آسیب دیده ازویروس کرونا رتبه اول و معصومه ملکوتی با داستان "ما شکستش دادیم"با اشاره به وضعیت خانواده های پرسنل درمانی رتبه دوم و امین بالین پرست باداستان کوتاه"شهدای بوسنا"باموضوع آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق محروم رتبه سوم بخش داستان این جشنواره را از آن خود کردند و همچنین  سامان ارام بن با داستان "خیال 4ساله "شایسته تقدیر شد.
حسینیان در ادامه افزود : در بخش شعر این جشنواره حمید آذر گون ،سید اکبر سلیمانی و مهدی مرادی حائز رتبه های اول تا سوم شدند و جواد چمنی و نجمه آرام بن شایسته تقدیر این بخش شدند.
وی اضافه کرد:داوری  اثار این جشنواره در بخش داستان بر عهده محمد رفیعی شیخ حسین و میثم فرهمندیان و در بخش شعر حمید حسینیان و رسول سنایی بود.

اعلام برگزیدگان جشنواره مجازی شعر و داستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار