رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه گفت: مشمولان تعویق ۳ ماهه تسهیلات قرض‌الحسنه باید به صورت حضوری به بانک‌ها مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.
کد خبر: ۸۴۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 20 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازمهر،بهزاد جلیلیان  اظهار داشت: طبق دستورالعمل بانک مرکزی تمام صاحبان تسهیلات قرض الحسنه مشروط به اینکه قبلاً معوقه نداشته باشند و اقساط را به موقع پرداخت کرده باشند اقساط ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت آنها بدون داشتن هزینه اضافی به پایان دوره منتقل خواهد شد.

وی افزود: افرادی که از قبل خوش حساب نبودند شامل این دستورالعمل نخواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین افرادی که مبنای تسهیلات آنها راه اندازی کسب و کاری بوده و در حال حاضر همان کسب و کار تحت تأثیر کرونا دچار رکود شده با ارائه درخواست به بانک‌ها مشمول این دستورالعمل خواهند شد.

این مسئول تصریح کرد: البته این مشاغل باید شامل یکی از کسب و کارهای ۱۰ گانه شامل رستوران داری، هتل داری، خرید و فروش پوشاک و… که از قبل از سوی بانک مرکزی مشخص شده، باشد.

جلیلیان گفت: کارمندان یا دیگر اقشار جامعه که تسهیلات خرید کالا یا خودرو دریافت کرده‌اند شامل این دستورالعمل نمی‌شوند و نباید اقساط خود را به تعویق بیاندازند.

وی بیان داشت: در حال حاضر امکان ارائه آمار مشمولین وجود ندارد بلکه پس از تجمیع درخواست‌ها مشخص خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه به صورت اتوماتیک توسط بانک‌ها شناسایی می‌شوند اما صاحبان مشاغلی که مشمول این قانون هستند باید به صورت حضوری به بانک‌ها مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار