حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه ضرورت تعیین تکلیف فاضلاب شهر‌های جوکار و ازندریان را موضوع مهم دیگر دانست و تاکید کرد: مقرر شد با اقدام کمیته برنامه‌ریزی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۹۹ مطالعه فاضلاب این دو شهر آغاز شود.
کد خبر: ۸۴۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ 18 April 2020
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از آغاز طرح مطالعاتی آب و فاضلاب شهر‌های جوکار و ازندریان خبر داد.

 به گزارش فارس، حجت‌الاسلام آزادی‌خواه با اشاره به برگزاری نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان اظهار کرد: خوشبختانه با رایزنی انجام شده در سال گذشته از ۱۱ مجتمع آبرسانی روستایی در کشور دو مجتمع آبرسانی برای ملایر شامل مجتمع آبرسانی سد کلان و علی‌آباد دمق مصوب شد.

وی افزود: این مجتمع‌ها به ترتیب ۳۰ و ۱۱ روستا را زیر پوشش قرار می‌دهند که برای هر مجتمع ۱۵۰ میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی هزینه خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادغام شرکت آب و فاضلاب روستایی و شهری و نیازمندی‌های ملایر به آبرسانی روستایی بیان کرد: در این نشست اولویت‌های حوزه آب و فاضلاب شهرستان تعیین تکلیف شد و مقرر شد تصفیه خانه آب شرب ملایر از سد کلان به عنوان اولویت، پیگیری و تکمیل شود.

وی ضرورت تعیین تکلیف فاضلاب شهر‌های جوکار و ازندریان را موضوع مهم دیگر دانست و تاکید کرد: مقرر شد با اقدام کمیته برنامه‌ریزی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سال ۹۹ مطالعه فاضلاب این دو شهر آغاز شود.

آزادی‌خواه تعیین تکلیف آبرسانی به روستا‌های بزرگ با عنوان "تک روستایی" مانند توچغاز، کهکدان، کمری، واشان، الفاوت و علی‌آباد دمق را اولویت مهم دیگر برشمرد.

وی با اشاره به بازدید از خط انتقال آب و تصفیه خانه علی آباد دمق گفت: مقرر شد پیمانکار با سرعت بیشتری کار را انجام دهد و پایان تابستان شاهد اتمام این طرح باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار