مهدی قنبری از پلمب سه واحد مرغ زنده فروشی غیرمجاز در شهر فیروزان خبر داد و بیان کرد: این واحد‌ها نیز با وجود تذکرات و اخطاریه‌های قبلی به علت عرضه مرغ گرم فله‌ای و کشتار غیربهداشتی مرغ خارج از کشتارگاه پلمب شدند و پرونده قضایی آن‌ها برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
کد خبر: ۸۳۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴ 14 April 2020
رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از پلمب یک واحد کشتارگاه غیرمجاز مرغ و بوقلمون در یکی از روستا‌های نهاوند و پلمب سه واحد مرغ زنده فروشی غیرمجاز در شهر فیروزان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی قنبری در توضیح این خبر تشریح کرد: با وجود ممنوعیت فعالیت کشتارگاه‌های غیرمجاز مرغ و بی توجهی متصدیان به اخطاریه‌های قبلی، اقدام به کشتار غیرمجاز مرغ گرم خارج از کشتارگاه کرده که در گشت مشترک با نماینده فرمانداری، بخشدار مرکزی، بهداشت و پلیس اماکن نیروی انتظامی به محل مراجعه و واحد در محل پلمب و پرونده قضایی تشکیل شد.

وی در ادامه از پلمب سه واحد مرغ زنده فروشی غیرمجاز در شهر فیروزان خبر داد و بیان کرد: این واحد‌ها نیز با وجود تذکرات و اخطاریه‌های قبلی به علت عرضه مرغ گرم فله‌ای و کشتار غیربهداشتی مرغ خارج از کشتارگاه پلمب شدند و پرونده قضایی آن‌ها برای بررسی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند، قنبری در پایان از مردم درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۶۴ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار