به منظور ارج نهادن به تلاش شبانه‌روزی کادر درمان کشور و گرامیداشت فعالیت اقتصادی در اوج گسترش بیماری کرونا بوق امید روز سه‌شنبه همزمان با بنادر سراسر کشور در بندرخرمشهر طنین انداز شد.
کد خبر: ۸۳۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 14 April 2020

به منظور ارج نهادن به تلاش شبانه روزی کادر درمان کشور در مواجهه با ویروس کرونا بوق تمام کشتی‌ها و شناورهای مستقر در اسکله‌های بندر خرمشهر به صدا در آمد.

همچنین تعدادی از مدیران بندر خرمشهر با حضور بر روی عرشه کشتی‌ها، اسکله‌ها و ترمینال‌های تخلیه و بارگیری کالا در این بندر از ملوانان و فعالان حوزه دریایی و بندری که با پذیرش خطر در ایام تعطیلات ناشی از شیوع ویروس کرونا با فعالیت های شبانه روزی با جابجایی کالا مانع از تعطیلی تجارت صنعت دریایی کشور شدند با اهدا شاخه گل و شیرینی تقدیر بعمل آمد.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) از مهمترین بنادر کشور در حوزه خلیج فارس است و به دلیل موقعیت استراتژیک و نزدیکی به بازار پر مصرف کشورهای عراق و حوزه خلیج فارس، یکی از مهمترین بنادر تجاری کشور در زمینه صادرات به این کشورها است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار