مديرعامل شرکت يکپارچه آب و فاضلاب استان کهگيلويه و بويراحمد منصوب شد.
کد خبر: ۸۳۸۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۱ 12 April 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شرکت هاي آب و فاضلاب شهري و روستايي به دستور وزير نيرو براي متمرکز شدن همه ظرفيت ها و امکانات در راستاي خدمات رساني بهتر به شهرها و روستاها يکپارچه سازي شده و تاکنون استان هاي زيادي اين فرايند طي شده و مدير شرکت يکپارچه جديد به صورت فراخوان و از ميان داوطلبان بر اساس شايستگي، نيز منصوب شده است.
در کهگيلويه و بويراحمد نيز تعداد زيادي براي تصدي اين مسئوليت ثبت نام کردند که در نهايت 5 نفر از اين افراد به مصاحبه دعوت شدند.
در نهايت از جمع نمرات مصاحبه با هيئت چهار نفره و البته مصاحبه توسط شخص وزير نيرو؛ فيض اله پاسره بعنوان مديرعامل جديد آب و فاضلاب استان انتخاب و منصوب شد.
دکتر پاسره پيش از اين در دوران اصلاحات نخستين مدير شرکت آب و فاضلاب روستايي استان بود، او سپس در دولت دهم در زمان استانداري موسي خادمي مجددا بعنوان مديرعامل آب و فاضلاب روستايي منصوب شد.
پاسره مجددا در ارديبهشت ماه امسال و پس از رفتن مهندس لدني نژاد به تهران و با اعلام آغاز فرايند يکپارچه سازي شرکت هاي آبفا، با حکم رئيس شرکت مهندسي آبفاي کشور بعنوان سرپرست آب شهري نيز منصوب شد.
حالا و پس از طي فرايند مصاحبه با هيئت چهار نفره و سپس مصاحبه با وزير نيرو در واپسين روزهاي 98 ، دکتر فيض اله پاسره بعنوان مديرعامل شرکت يکپارچه آب و فاضلاب منصوب شد./بویر نیوز
در ادامه متن اين حکم آمده است:
مدیریت دو شرکت یکپارچه شده به پاسره سپرده شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار