رئیس دانشگاه امام جواد(ع) از آغاز همکاری این دانشگاه و دانشگاه یزد با کادر درمانی بیمارستان‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۸۳۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 12 April 2020

دکتر غضنفر امیرجلیلی ریاست دانشگاه امام جواد(ع) از به کارگیری توانمندی این دانشگاه در راستای تحقق رسالت اجتماعی آن و همیاری با کادر درمانی بیمارستان‌های استان خبر داد.

 امیرجلیلی ضمن اشاره به شیب افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان، بر لزوم همکاری بیش از پیش هم‌شهریان در خصوص شکست این بحران تأکید کرد. وی افزود در این مقطع زمانی علاوه بر رعایت اصول بهداشت فردی و ماندن در منازل جهت قطع زنجیره انتقال این ویروس، رسالت اجتماعی افراد و ارگان‌های مختلف نیز اهمیت ویژه‌ای خواهد داشت.

امیرجلیلی اذعان داشت در همین راستا دانشگاه امام جواد(ع) به دلیل برخورداری از تولیدی پوشاک و تجهیزات متنوع کارگاهی ویژه مقاطع مختلف رشته‌ طراحی و دوخت لباس (از کاردانی تا کارشناسی ارشد)، این فرصت را غنیمت شمرده و آمادگی خود جهت همکاری با کادر درمانی بیمارستان‌های استان را اعلام نمود. وی افزود ضمن انجام هماهنگی لازم با گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یزد با مدیریت آقای دکتر محمد بزرگ، تخصیص تجهیزات کارگاهی و تیم دوخت دانشگاه امام جواد(ع) به سرپرستی آقای مهندس حمیدرضا شرافت جهت تهیه پارچه و تولید ماسک و گان آغاز گردید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تولیدات این کارگاه‌ها که قرار است به دانشگاه علوم پزشکی یزد تحویل داده شود، بتواند افزایش ایمنی سربازان سلامت استان را رقم زده و گامی هر چند کوچک اما مؤثر در شکست ویروس کرونا باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار