فرماندار شهرستان هفتکل گفت: سیمان خوزستان در کارهای عام المنفعه همیشه پیشتاز و همراه بوده و ما قدردان این زحمات هستیم. در پایان جلسه فرماندار محترم شهرستان هفتکل برای مجموعه بزرگ سیمان خوزستان آرزوی توفیق نمودند.
کد خبر: ۸۳۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹ 29 March 2020
 
تابناک : فرماندار شهرستان هفتکل به همراه نماینده منتخب این شهرستان در دیداری که مورخ نهم فروردین ماه 1399 از شرکت سیمان خوزستان انجام داد  ضمن تبریک سال نو با اشاره به اهمیت کارخانه سیمان خوزستان در منطقه، عملکرد چند ماهه اخیر و با حضور تیم مدیریت فعلی این شرکت  اظهار داشت: سیمان خوزستان یکی از موفق ترین واحدهای تولیدی در استان و کشور است و خبر های خوب متعددی در این چند ماهه اخیر به گوش می‌رسد، از شکستن رکورد فروش، استفاده از نیرو های بومی و متخصص، تا بهبود شرایط تولید و تحویل. 
 
 
حجت الاسلام والمسلمین سیدعابدین طباطبایی  ادامه داد : الحمدالله هیچ گونه مشکلی در خصوص مجموعه سیمان خوزستان نداریم و این نشان از تعاملات خوب بین مدیران مجموعه بزرگ سیمان خوزستان با مسئولین استانی و شهرستانی است.
 
نماینده دولت در شهرستان هفتکل ضمن قدردانی از مساعدت ها و همکاری های مدیر عامل شرکت سیمان خوزستان گفت: تاثیرگذاری و ماندگاری این خدمات مرهون نیت الهی، مدیریت و پرسنل شریف سیمان خوزستان است که فارغ از انگیزه های مادی و مالی، تنها به خدمت به مردم منطقه می اندیشند.
 
 
رئیس شورای اداری شهرستان هفتکل ادامه داد: سیمان خوزستان در کارهای عام المنفعه همیشه پیشتاز و همراه بوده و ما قدردان این زحمات هستیم. در پایان جلسه فرماندار محترم شهرستان هفتکل برای مجموعه بزرگ سیمان خوزستان آرزوی توفیق نمودند.
 
محمد حاج نایب مدیر عامل شرکت سیمان خوزستان نیز ضمن تشکر و قدردانی از همراهی های فرماندار محترم شهرستان هفتکل، گزارشی از فعالیت های مهم صورت گرفته ارائه داد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار