مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت، به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام نکات بهداشتی در بارگیری کالاهای اساسی از بندرامام خمینی (ره) رعایت می شود.
کد خبر: ۸۳۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲ 28 March 2020

غلامعباس بهرامی‌نیا اظهار کرد: با توجه به محدودیت تردد کامیون ها در نوروز سال های گذشته و اجازه تردد آنها در نوروز امسال، شاهد حضور چشمگیر رانندگان به بندر امام خمینی (ره) برای بارگیری کالاهای اساسی از جمله گندم، نهاده های دامی و ذرت از این بندر به سایر نقاط کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مشکلی در خصوص حمل کالاهای اساسی از بندر امام خمینی (ره) وجود ندارد، افزود: طبق دستورالعمل های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در پایانه های حمل بار از جمله پایانه بندر امام خمینی (ره) اقدامات لازم در خصوص گندزدایی و ضدعفونی کردن سطوح به صورت مستمر در طول شبانه روز در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: علاوه بر ضدعفونی کردن پایانه، سطوح و سالن های اعلام بار طی چند مرحله در روز، پیش از ورود رانندگان به پایانه بندر امام خمینی (ره) دمای بدن آن ها به وسیله تب سنج کنترل می شود تا در صورت مشاهده مورد مشکوک، امکان مراجعه سریع فرد به درمانگاه مهیا باشد.

بهرامی‌نیا از تحویل بسته های بهداشتی شامل ژل ضدعفونی کننده و ماسک به رانندگان حمل کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: کابین کامیون ها نیز با ورود به بندر، ضدعفونی می شود.

وی با اشاره به ورود کشتی های جدید حامل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی(ره)، عنوان کرد: بلافاصله پس از ورود این کشتی ها به بندر، کار تخلیه آن ها انجام می شوند و نگرانی در خصوص عدم رعایت نکات بهداشتی برای تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی بندر امام خمینی(ره) وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار