کد خبر: ۸۳۱۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 15 March 2020
رییس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج از انتشار اخبار کذب منتشر شده از قول وی در فضای مجازی و برخی رسانه های استان گلایه کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از صدا وسیما ، رییس بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج با اشاره به رسالت رسانه‌ها در ایجاد آرامش در جامعه گفت: ترساندن مردم در این شرایط هنر نیست و باید تاب‌آوری جامعه را برای مقابله با آن افزایش داد. 
جاودان سیرت افزود: رسانه ها نباید فضا را به سمتی پیش ببرند که مردم به جای پذیرش صحبت‌های متولیان حوزه سلامت و متخصصان، حرف افرادی را که عامدانه در جامعه و شبکه‌های اجتماعی به شایعات دامن می‌زنند، قبول کنند.
وی با ابراز گلایه از برخی رسانه های داخلی استان مبنی بر انتقال صحبت های بیان نشده از سوی مسئولان بهداشتی ادامه داد: از قول بنده آمارهایی منتشر شده که این آمارها قابل تایید نیست.
رییس بیمارستان شهید جلیل گفت: هر روز آخرین وضعیت استان در خصوص بیماری کرونا باید از سوی وزارت بهداشت و درمان در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد.
جاودان سیرت افزود: آقایان بانشی  و یزدانپناه معاون بهداشتی و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تنها منبع اعلام تعداد بیماران کرونا ویروس در این استان هستند.
وی از رسانه ها خواست خبرهای کرونایی را همان طور که دریافت می کنند منتشر کنند و از اضافه کردن موارد بی مورد بپرهیزند.
جاودان سیرت ادامه داد: باید با افرادی که آمار کذب تعداد مبتلایان به بیماری کرونا را منتشر می کنند و قصد برهم زدن آرامش جامعه و مردم  را دارند برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار