سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان، ۴۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس گزارش شده است.
کد خبر: ۸۳۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۹ 14 March 2020

علی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران در رابطه با آمار جدید مبتلایان استان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان، ۴۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس گزارش شده است.

وی افزود: موارد جدید به تفکیک شامل ۱۱ نفر در اهواز، ۸ نفر آبادان، ۷ نفر دزفول، ۵ نفر شادگان، ۷ نفر خرمشهر، ۴ نفر رامهرمز ،۲ نفر ماهشهر و شهرستان‌های باوی،شوشتر،کارون و شوش هر کدام یک مورد جدید می‌باشد و تا به این لحظه مجموع مبتلایان این ویروس به ۲۲۱ نفر در استان خوزستان افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در تشریح آمار جانباختگان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دو بیمار از شهرهای باوی و رامهرمز جان خود را از دست داده تا جان باختگان این بیماری در استان به ۳۲ نفر برسد.

وی افزود: در حال حاضر متوسط سنی مبتلایان استان ۵۲ سال و متوسط سنی بیماران فوت شده ۶۳ سال است.

احسان‌پور با اشاره به بروز موارد اخیری که پس از سفرهای خارج استانی به خصوص سفرهای هوایی مشاهده شده گفت: از مردم خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت مسافرت‌های هوایی، رعایت اصول بهداشتی از جمله، استفاده از ماسک مناسب و دستکش را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه خوزستان در دوره پیک ابتلا به کروناویروس است افزود: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از حضور غیرضروری در سطح شهر، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را همراهی کنند و اطمینان داشته باشند کادر درمان با تمام توان در کنار مردم شریف استان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار