معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از تعویق بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای صنعتی و تولیدی متأثر از کرونا خبر داد و گفت: جرایم مالیاتی نیز تا خرداد سال 99 بخشوده می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ 14 March 2020

علی جهانگیری با اشاره به تشکیل کمیته اقتصادی ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار داشت: اعضای این کمیته با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی حاصل از پدیده کرونا، با تعویض بازپرداخت اقساط تسهیلات برای واحدهای تحت تأثیر در ماه‌های اسفند 98 و فروردین و اردیبهشت 99 موافقت کردند.

وی خاطرنشان کرد: بخشودگی جرایم مالیاتی نیز تا خرداد 99 تمدید شده و هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی تا پایان فروردین 99 تشکیل نخواهد شد.

جهانگیری همچنین تمدید خودکار پروانه‌ها و جوازهایی که تاریخ انقضای آنها اسفند ماه بوده را از دیگر مصوبات این کمیته عنوان کرد و گفت: چک‌های صادرشده از سوی مودیان مالیاتی تا پایان فروردین 99 مهلت خواهند داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از همکاری بخش تولید با دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان، گفت: مساعدت‌ها و کمک‌های بخش خصوصی از قبیل اهدای اقلام یا تجهیزات بهداشتی به سیستم درمانی، جزو هزینه‌های قابل قبول امور مالیاتی در نظر گرفته می‌شود.

جهانگیری افزود: در راستای کاهش مراجعات مردم به بانک‌ها و جلوگیری از مبادلات پول نقد، سقف انتقال از کارت‌های بانکی از 30 میلیون ریال به 100 میلیون ریال افزایش یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :