رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تشکیل ۴۲۹ پرونده تخلف گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار از ابتدای اسفندماه تاکنون در استان خبر داد و گفت: ارزش این پرونده‌ها حدود ۱۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۸۳۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 15 March 2020

بهرام جباری با اشاره به شرایط موجود در خصوص بیماری کرونا و ایام آخر سال، اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه امسال تاکنون از ۸ هزار و ۴۰۱ واحد صنفی در سراسر استان بازرسی صورت گرفته و در جریان این بازرسی‌ها ۴۲۹ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها در سراسر استان افزود: ارزش پرونده‌هایی که تاکنون در زمینه تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار و سایر موارد برای صنوف مختلف در استان تشکیل شده، حدود ۱۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال بوده است.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: از این تعداد پرونده تشکیل شده، ۵۵ پرونده مربوط به نظارت‌های ویژه بازار در زمینه گرانفروشی و احتکار اقلام و مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده به ارزش حدود ۹۴۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است.

جباری عنوان کرد: تعدادی از پرونده‌های تشکیل‌شده در اسفندماه امسال به تعزیرات ارسال شده‌اند و در انتظار صدور احکام هستند اما برخی از این پرونده‌ها همچنان در حال طی مراحل ثبت و صدور پرونده هستند تا به تعزیرات ارسال شوند و پس از آن شاهد صدور احکام برای آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به تشکیل یک پرونده قاچاق در اهواز، افزود: یک پرونده قاچاق کنجاله سویا در شهرستان اهواز تشکیل شده که ارزش آن حدود ۴ میلیارد ریال است. در این زمینه با پیگیری‌های انجام‌شده به دنبال آن هستیم تا شاهد برخورد جدی با متخلفان در این زمینه باشیم.

جباری خاطرنشان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان به بازرسی‌های خود ادامه خواهد داد و با متخلفان و محتکران برخورد قاطع خواهد کرد. در این زمینه مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار