در حالی که بیش از هشت سال از عملیات احداث بیمارستان سوانح و سوختگی اردبیل (تروما) می‌گذرد، معاون استاندار اردبیل بهانه‌ای عجیب در تکمیل نشدن این پروژه اعلام کرده است.
کد خبر: ۸۳۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 25 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در حالی که در دو سال گذشته مسئولان دولت یازدهم وعده امروز و فردا را در تکمیل تروما داده‌اند و هیچ وقت سخنی از برآورد نادرست اعتبار آن ندادند، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در اظهار نظری عجیب ، مدعی شد که برآورد نادرست اعتبار برای پروژه ترومای اردبیل به صورت غیر دقیق باعث عدم اتمام پروژه در موعد مقرر است.

این بهانه‌جویی‌های عجیب در حالی اتفاق افتاده مطرح می‌شود که تاکنون مسئولان شهرستان اردبیل و استان همیشه از تکمیل بیمارستان ترومای اردبیل آن هم با پیشرفت بیش از 70 درصد و افتتاح آن در هفته دولت سخن به میان می‌آوردند امروز که امکان افتتاح آن را در وعده داده شده هفته دولت ندارند علت تکمیل نشدن این پروژه را عدم مدیریت تزریق منابع مناسب اعلام می‌کنند.

اظهارات عجیب معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و سخن سرپوشیده استاندار مبنی بر اینکه بیمارستان ترومای اردبیل به دلایل روشنی تکمیل نشده حکایت عجیبی است که فقط باید نشست و به حال این پروژه که خود به نزار و بیماری افتاده، گریست.

پروژه سوانح و سوختگی اردبیل که سال‌هاست مسئولان از تکمیل و راه‌اندازی آن سخن به میان می‌آورند در دو سال دولت یازدهم با فراز و نشیبی عجیب روبه‌رو بوده و در حالی که مسئولان این دولت نسبت به اولویت‌دار بودن تروما برای تکمیل و راه‌اندازی سخن به میان می‌آوردند، هنوز این پروژه تکمیل نشده و در گیر و دار مشکلات و نارسایی‌هاست.

فرماندار اردبیل نیز دیروز در حالی از وعده تکمیل این پروژه در مناسبت‌های مختلف گلایه کرده بود که همچنان وعده داد تا پایان امسال ترومای اردبیل بالاخره از طلسم عجیب ناتمامی خلاصی پیدا کرده و وضعیت رو به راهی پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار