مدیرعامل شرکت آبفای بوشهر:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در اجرای طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر ۲۵۹ کیلومتر شبکه فرعی ، ۵۰ کیلومتر شبکه اصلی و ۴۴ کیلومتر خط انتقال اجرا شده که تاکنون ۳۶ هزار و۴۰۰ مشترک از این امکان بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۸۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵ 25 August 2015
کیقباد یاکیده صبح امروز در نشست با مسئولان مجری طرح‌‌های فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه طرح فاضلاب نقش مهم و تاثیرگذاری در حوزه‌های مختلف دارد اظهار داشت: اجرای این طرح مهم و زیربنایی نقش بسزایی در افزایش سطح بهداشت محیطی، توسعه و آبادانی شهری و امکان گسترش فضای سبز شهری ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر حدود 70 درصد پیشرفت دارد تصریح کرد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود طرح توسعه شبکه فاضلاب شهری بوشهر در طول دو دهه گذشته با حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی نقش تاثیرگذاری در توسعه و عمران این شهر داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با تاکید بر تعامل و همکاری بیشتر برای توسعه طرح فاضلاب بوشهر افزود: اکنون در اجرای طرح فاضلاب بوشهر 119 کیلومتر خطوط فرعی، اصلی و خط انتقال اجرا شده و این در حالی است که از 18 ایستگاه پمپاژ طرح فاضلاب بوشهر 11 ایستگاه آن در مدار قرار گرفته است.

یاکیده با بیان اینکه اکنون 36 هزار و 400 مشترک شهر بوشهر از مزایای طرح جمع‌آوری فاضلاب بوشهر بهره‌مند هستند تصریح کرد: با راه‌اندازی این تاسیسات روزانه بیش از 30 هزار مترمکعب فاضلاب شهر بوشهر جمع‌آوری و به تصفیه خانه منتقل می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از پساب فاضلاب در چرخه صنعت و فضای سبزافزود: پساب فاضلاب با داشتن مزایای فراوان نقش مهمی می‌تواند در چرخه صنعت و فضای سبز و طرح‌‌های مختلف کشاورزی داشته باشد که این مهم سبب می‌شود تا کمتر شاهد اثرات مخرب خشکسالی‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تامین آب بخش صنعت، کشاورزی و کمک به صیانت از محیط زیست را از دیگر مزایای پساب فاضلاب بوشهر دانست و گفت: امکان سرمایه گذاری در این حوزه وجود دارد و  امیدواریم با تدوین و اجرای چنین طرح‌هایی شاهد بهره‌برداری مطلوب از پساب فاضلاب بوشهر باشیم.

یاکیده تکمیل و احداث کانال پساب خروجی فاضلاب را از سیاست‌های امسال دانست و افزود: توسعه، احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب و ساخت تلمبه‌خانه درمنطقه جلالی و شغاب از دیگر برنامه‌های امسال در حوزه توسعه طرح فاضلاب بوشهر است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار