نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تویسرکان در بحث بهسازی از میانگین استان عقب‌تر است.
کد خبر: ۸۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 25 August 2015
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: تویسرکان در بحث بهسازی از میانگین استان عقب‌تر است.

به گزارش فارس؛محمد‌مهدی مفتح در آیین افتتاح طرح هادی روستای هدف گردشگری اشترمل در جمع مردم، با اشاره به سفر رئیس جمهور و هیئت دولت فردا به همدان اظهار کرد: این سفر برای مردم ولایتمدار استان همدان سفری پربرکت خواهد بود.

وی با اشاره به پیگیری طرح اصلاح جاده تویسرکان ـ سرکان ـ گنجنامه و احداث تونل در این مسیر گفت: یکی از درخواست‌های بنده در سفر رئیس جمهور به همدان این طرح است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره اینکه به افتتاح طرح هادی و بهسازی روستا اشترمل در قالب روستای گردشگری افزود: بهسازی و توجه به ظرفیت گردشگری این روستا بستر ارتقای اقتصاد در منطقه می‌شود.

وی کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را ارزشمند خواند و بیان کرد: اقدامات و پیگیری‌های ویژه این نهاد در سطح استان و شهرستان تویسرکان قابل تقدیر است.

مفتح با اشاره به اینکه تویسرکان با قدمت بالا یکی از قدیمی‌ترین شهرهای کشور است، آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) نشان‌گر تمدن بیش از 2500 سال و همچنین روستای اشتران را با ظرفیت تاریخی نمونه‌ای از این مهم برشمرد.

وی فداکاری مردم تویسرکان در عملیات مرصاد را یکی دیگر از افتخارات این دیار دانست و خاطرنشان کرد: تویسرکان در هشت سال دفاع مقدس توفقیات زیادی چون تقدیم بیش از 750 شهید به انقلاب را در کارنامه خود دارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به اینکه تویسرکان با وجود ظرفیت و توانمندی‌های بالا از نظر برخورداری عقب است، تاکید کرد: تویسرکان در بحث بهسازی روستایی از میانگین استان عقب‌تر است.

وی خواستار نگاه ویژه رئیس بنیاد مسکن در اختصاص اعتبار برای رسیدن تویسرکان در بخش بهسازی به میانگین استان شد و گفت: بهسازی روستاها مشکل حاشیه‌نشینی شهرها را حل می‌کند.

مفتح با اشاره به پروژه سد خرم‌رود به عنوان یکی از مطالبات مردم خاطرنشان کرد: به طور جدی عملیاتی شدن پروژه سد خرم‌رود را دنبال می‌کنم.

وی با اشاره به سرمازدگی محصولات کشاورزی مردم تویسرکان در سال جاری اظهار کرد: وضعیت توان مردم این دیار به این دلیل تقریباً به صفر رسیده است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به پیگیری و انتقال مشکل به مسئولان کشوری گفت: تویسرکان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

وی از حضور نماینده ویژه دولت فردا در تویسرکان خبر داد و گفت: فردا وزیر اطلاعات در مسجد اعظم تویسرکان سخنرانی خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار