تیم مازندران مسابقات قهرمانی کم بینایان و نابینایان کشور در مکان سوم قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵ 24 August 2015
به گزارش تابناک مازندران  در این مسابقات 2 ورزشکار نابینا و کم بینای ساروی با مربیگری هاشمی توانستند دو رکورد جالب را به ثبت برسانند. مسعود محمودی در مسابقات قهرمانی کشور صاحب 5 مدال طلا شد، وی در رشته 100 متر و 400 متر آزاد و 100 متر قورباغه توانست 3 مدال طلا به دست آورد
ضمن اینکه محمودی در 1500 متر نیز رکورد قهرمانی جوانان ایران را ترقی داد .
از نکات جالب توجه این بود که علیرضا امیری در 100 متر قورباغه و مسعود محمودی در 100 متر پروانه طلا گرفتند و صاحب دو رکورد جالب برای ایران شدند .
گفتنی است محمودی برای اولین بار در طول تاریخ ورزش نابینایان صاحب رکورد 1500 متر شنا کشور در رده جوانان شد ؛ تا به امروز هیچ رکورد دیگری در مقطع سنی جوانان نداشتیم که محمودی توانست بالاخره این رکورد را به نام خویش ثبت نماید .
 بسیاری از افراد مدعی هستند که مازندرانی ها استعداد خوبی برای ورزش شنا ، شیرجه و ورزش های آبی ندارند اما این مسابقات و رکورد های به دست آمده نشان داد که پتانسیل بالایی در این استان وجود دارد که با حمایت مسئولین می توانند برای کشورمان در در مسابقات برون مرزی نیز افتخار بیافرینند.
این امر نشان از سازندگی در رشته شنای شهرستان ساری و مازندران دارد و باید از ورزش مادر در این دیار حمایت های ویژه صورت بگیرد بنده لازم می دانم از دست اندرکاران استخر و شنای مرحوم رنجبر ، حسین دلیری رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری و هاشمی سرمربی زحمتکش تیم ناشنوایان ساری قدردانی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار