کد خبر: ۸۲۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 09 February 2020
فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه تبلیغات قانونی انتخابات از روز پنج شنبه 24 بهمن ماه آغاز می‌شود موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغات را تشریح کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا اتابک در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه عناوین مجاز و غیر مجاز فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.
فرماندار کهگیلویه گفت: زمان قانونی تبلیغات انتخابات از روز پنج شنبه 24 بهمن ماه آغاز و ساعت هشت صبح روز پنج شنبه یکم اسفند ماه به پایان می‌رسد.
اتابک افزود: ستادهای تبلیغات انتخابات تنها در مراکز بخش‌ها، شهرها و شهرستان‌ها به تفکیک برادران  خواهران دایر می‌شود.
وی با بیان اینکه نصب و الصاق و یا ارائه آثار تبلیغاتی(به جز عکس) در مکان‌هایی که توسط شهرداری‌ها یا دهیاری‌ها تعیین شده است مجاز می‌باشد، افزود: بر اساس تبصره 1 ماده 57 قانون چاپ و استفاده از عکس صرفا محدود به زندگی‌نامه، جزوه، بروشور، کارت و تراکت بوده و قطع ان حداکثر 10 در15 سانتی‌متر است.
اتابک ادامه داد: اعلام نظر شخصیت‌ها در تأیید نامزدها و یا استفاده از نظر وی در تبلیغات داوطلب به شرطی مجاز است که بدون ذکر عنوان و مسرولیت آنها باشد و مدرکی کتبی مربوط به امضای آنان تسلیم هیأت اجرایی شده باشد.
این مسؤول تصریح کرد: ایراد سخنرانی و پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان، اعلام و مطرح نمودن شایستگی داوطلبان توسط هواداران در چارچوب قانون مجاز است.
اتابک گفت: نصب و استفاده از بلندگو، ویدئو پروژکتور و تلویزیون‌های تبیلغاتی صرفا داخل ستاد تبلیغاتی نامزدها و محل سخنرانی وی مجاز است.
فرماندار کهگیلویه در تشریح موارد غیر مجاز در زمان تبلیغات انتخابات گفت: الصاق و نصب هرگونه اعلامیه، عکس، پوستر، بنر و پلاکارد و پارچه‌های تبلیغاتی بجز در محل‌های تعیین شده ممنوع است.
اتابک با غیرمجاز دانستن فعالیت کارکنان دولت در ساعات اداری، افزود: انجام هر گونه دیوارنویسی، راه انداختن کاروان‌های تبیلغاتی یا راهپیمایی خیابانی، پاره یا معدوم نمودن آگهی تبلیغاتی نامزدهایی که در زمان قانونی تبلیغات در محل‌های مجاز الصاق شده است غیرمجاز است.
وی اضافه کرد: استفغاده از بلندگوهای ثابت و سیار، ویدئو پروژکتور . تلویزیون‌های تبلیغاتی در خارج زا محل سخنرانی، ستاد و امثال آن و نیز انجام هر گونه فعالیت تبلیغاتی برای نامزدهای نمایندگی مجلس از تاریخ اعلام رسمی اسامی نامزدها از طریق صدا و سیما، میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار