مرزبان نظری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه از افتتاح استخر دانش آموزی نیلوفر مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه در مساحت زمینی دو هزار متر با حضور استاندار و رئیس کمیته المپیک خبر داد.
کد خبر: ۸۲۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 08 February 2020

مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به بهره برداری رسیدن ۷ استخر طرح صبا در استان اظهار داشت: استخر نیلوفری امروز با حضور استاندار کرمانشاه با زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و بنای ساختمان حدود ۱۳۰۰ مترمربع در سایت مسکن مهر دولت آباد کرمانشاه با حضور استاندار و رئیس کمیته ملی المپیک افتتاح می شود. این استخر به منظور استفاده ی آموزشی دانش آموزان در سال ۹۸ توسط اداره نوسازی مدارس استان احداث شده و به بهره می رسد.

وی افزود: ۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و استانی صرف این پروژه شده که مورد استفاده دانش آموزان ناحیه یک قرار می گیرد. لازم به ذکر است که استخر نیلوفر سومین استخر افتتاح شده طرح صباح در شهرستان کرمانشاه بوده و یک استخر در قصرشیرین نیز افتتاح شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه تصریح کرد:همچنین استخر سرپل ذهاب در ده روز آینده افتتاح شده و عملیات اجرایی استخر دالاهو در حال انجام بوده که با تامین اعتبارات لازم امیدواریم هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

نظری با بیان اینکه طراحی، نظارت و اجرای استخر دانش آموزی نیلوفر توسط این سازمان انجام شده افزود: مجموع ۷ استخر طرح صباح اعتباری حدود ۳۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داده که استخرها باهم تفاوت داشته که تعدادی از آن ها استخرکامل هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار