با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری؛
آیین اهدای تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی استانداری خوزستان به شهرستان‌های مسجدسلیمان، بهبهان و کارون به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهوری در محل استانداری خوزستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ 07 February 2020

علی حسین حسین زاده روز پنجشنبه در آیین اهدای این تجهیزات فرهنگی، ورزشی و رفاهی گفت: استاندار خوزستان از زمان مسئولیت خود در این استان توجه ویژه‌ای به مناطق کم‌برخوردار و بخش‌های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی داشته است.

وی افزود:  اکنون در حوزه تجهیزات مناطق محروم در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و همچنین بخش‌های هنری اعتباری افزون بر ۷۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده که بخش عمده‌ای از این اعتبارات توسط دستگاه‌هایی نظیر آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد و ورزش جوانان در شهرستان‌های مختلف توزیع شده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به بازدیدهای میدانی از مسجدسلیمان، کارون و بهبهان، حوزه اجتماعی استانداری حدود ۱۳ میلیارد ریال تجهیزات خریداری کرده و امروز در این آیین به فرمانداری‌ها تحویل داده می‌شود.

وی تصریح کرد: انتظار می‌رود شاهد فعالیت‌های بیشتری از سوی نهادهای فرهنگی و اجتماعی در مناطق محروم باشیم.

معاون پارلمانی رییس جمهوری در سفر ۲ روزه خود به استان روز چهارشنبه در آیین بهره برداری از پالایشگاه بنزین و  پل زیرگذر شوشتر حضور داشت و از مناطق محروم شهرستان‌های کارون، مسجد سلیمان و بهبهان بازدید کرد و قرار است در یادواره شهدای دشت آزادگان نیز شرکت کند.

توزیع اقلام و تجهیزات ورزشی و خدماتی در شهرستان‌های کارون، مسجدسلیمان و بهبهان، بهره‌برداری از استخر دانش بعثت اهواز و آغاز عملیات اجرایی کارخانه MDF شرکت نوین چوب واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز و افتتاح سیلوی ۴۰ هزار تنی غله در دشت آزادگان از برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رییس جمهوری به خوزستان می‌باشند

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار