در سومین روز کاری هفته قیمت ارز و طلا مجددا افزایشی شدند.
کد خبر: ۸۱۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 03 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه صرافی های بانکی امروز فقط قیمت فروش دلار و یورو را ۲۰ تومان کاهش دادند و به این ترتیب قیمت خرید دلار به مانند روز گذشته ۱۳۲۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۳۳۸۰ تومان تعیین شد.قیمت خرید یورو نیز ۱۴۷۰۰ تومان و قیمت فروش یورو ۱۴۸۸۰ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش،در بازار آزاد اما شاهد افزایش قیمت ها بودیم و هر دلار آمریکا با افزایش ۱۳۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۳۵۹۰ تومان معامله شد.قیمت یورو نیز افزایش ۱۵۰ تومانی را تجربه کرد و در حال حاضر ۱۵۰۵۰ تومان قیمت دارد.

همچنن،در بازار طلای داخلی هر گرم طلای ۱۸ عیار افزایش ۷۰۰۰ تومانی را تجربه و ۵۱۰۰۰۰ تومان قیمت داشت.هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز با افزایش ۳۷۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته هم اکنون ۲۲۱۲۰۰۰ تومان قیمت دارد.

گفتنی است،در بازار سکه نیز این افزایش ها وجود داشت و هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی با افزایش ۵۷۰۰۰ تومانی ۴۹۹۶۰۰۰ تومان قیمت داشت.هر قطعه سکه طرح قدیم نیز ۵۰۰۰۰ تومان افزایش داشت و در حال حاضر ۴۹۷۰۰۰۰ تومان قیمت دارد.نیم سکه و ربع سکه هر دو افزایش ۱۰۰۰۰ تومانی را تجربه کردند و به ترتیب ۲۵۴۰۰۰۰ تومان و ۱۵۴۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازار طلای جهانی اما شاهد کاهش قیمت بودیم و هر انس طلا با کاهش ۱۰ دلاری در حال حاضر ۱۵۷۸/۲۰ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار