رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: ساخت اتاق عمل جراحی قلب باز بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام در مراحل پایانی است.
کد خبر: ۸۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 02 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد کریمیان  اظهار کرد: با احداث، تکمیل و تجهیز مرکز آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز در ایلام، از عزیمت بیماران قلبی به استان‌های همجوار و مرکز کشور برای دریافت خدمات درمانی مربوطه جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: حضور متخصصین قلب در استان ظرفیت و سرمایه‌ای بزرگ برای دانشگاه علوم پزشکی و مردم شریف به شمار می رود و به طور قطع با بهره‌برداری از مرکز آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز، میزان رضایتمندی مردم و بیماران قلبی استان از ارائه خدمات تخصصی ارتقاء پیدا خواهد کرد.

وی یادآور شد: ان‌شاءالله بتوانیم در آینده‌ای نزدیک مرکز آنژیوگرافی و بخش جراحی قلب باز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام را در مدار خدمات‌دهی به مردم شریف استان قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: خوشبختانه علیرغم وجود مشکلات اعتباری در سطح دانشگاه، پروژه‌های بهداشتی درمانی متعددی در سطح استان به مرحله بهره‌برداری رسیده اند و یا در حال احداث می باشند که با قرار گرفتن آن در مسیر خدمت‌رسانی، بسیاری از مشکلات و نارسایی‌های حوزه سلامت استان رفع خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود به دفع خطرات زباله‌های عفونی در سطح استان برای حفظ سلامت مردم اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این عرصه دانشگاه با ایجاد مراکز امحاء زباله بیمارستانی، استقرار دستگاه‌های زباله‌سوز و بی خطر ساختن آن در محل، گامی مهم و ارزشمند برای حفظ سلامت مردم در این راستا برداشته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار