هوشنگ بازوند در گفتگو با تابناک:
استاندار کرمانشاه گفت:تمام دستگاه‌ها با قوت برای مقابهل با بیماری کرونا بسیج شوند، همچنین از مردم می‌خواهم که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر باطلی بر نیات پلید نظام استکبار بزنند.
کد خبر: ۸۱۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 01 February 2020

حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه اقتدار نظام اسلامی

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگارتابناک کرمانشاه اظهار کرد: از حضور همه سروران که به مناسبت آغاز دهه فجر در گلزار شهدا حاضر شدند قدردانی می کنم، همچنین از نیروهای نظامی، انتظامی و اعضای شورای تامین و آیت‌الله علما به صورت ویژه قدردانی می کنم. و یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس به خصوص حاج قاسم سلیمانی را با آرزوی تندرستی برای مقام عظمای ولایت و بهروزی مسئولین نظام جمهوری اسلامی گرامی می داریم.

 وی افزود: صبح امروز خبری مبنی بر خارج شدن هواپیمایی در باند فرودگاه شهید اشرفی منتشر شد که لازم می دانم آن را اصلاح کنم، به واقع نقص فنی یا اشکال عمده ای نبوده است، تنها یکی از چرخ های هواپیما دچار انحراف می شود و 6 متر از مسیر در تاکسی وی خارج می شود، که با حضور در فرودگاه به مسئله رسیدگی کردیم.

این مسئول با بیان اینکه ایام دهه مبارکه فجر فرصت مناسبی است تا مدیران خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی را بار دیگر به مردم یادآوری کنند، ابراز داشت: قطعا جمهوری اسلامی در 41 ساله گذشته خدمات ارزنده ای ارائه داد. خدماتی که باید به نسل آینده ارائه شود، دشمن به دنبال کمرنگ کردن این خدمات است، در حالی که امروز در دورترین نقاط روستاها امکانات رفاهی برای مردم فراهم شده و جمهوری اسلامی این رفاه را به دل روستا ها برده است. در این ایام 1167 پروژه با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود، یکی از آنها پتروشیمی اسلام آباد بود که پروژه ی بسیار بزرگی است و کرمانشاه را به یکی از قطب های گردشگری در کشور تبدیل خواهد کرد.

وی تشریح کرد: از مدیران درخواست می کنم که مسائل مطرح شده در گام دوم توسط مقام معظم رهبری را تبیین کنند، همچنین با توجه به اینکه در آستانه انتخابات هستیم یکی از دستاوردهای نظام اسلامی بها دادن نظام به رای مردم بود، تاکنون 37 انتخابات برگزار کردیم که با مشارکت مردم مواجه شد، اینبار نیز حضور حداکثری مردم در انتخابات موجب تضعیف دشمن خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در خصوص احتمال شیوع بیماری کرونا در سطح کشور بیان داشت: تا کنون در کشور ما موردی از این بیماری یافت نشده، فقط در تبریز دو مورد مشکوک شناسایی شد. به هر حال ما بازارچه های مرزی و مرزهای بسیاری داریم که رفت و آمد در آنها احتمال شیوع بیماری را افزایش می دهد، بنا براین از تمام دستگاه ها درخواست دارم که کاملا آماده باشند، همچنین از دانشگاه علوم پزشکی و صدا و سیما در خواست دارم که با همکاری هم برنامه ای برای اطلاع رسانی به عموم مردم تهیه کنند، دانشگاه علوم پزشکی با تمام توان پای کار بیاید.

بازوند در پایان تاکید کرد: موضوع مهم دیگر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن است همه می دانیم که این روزها در جنگ تمام عیار فرهنگی هستیم همچنین از نظر اقتصادی در تحریم و فشار از سوی نظام سلطه گران قرار داریم بنابراین حضور پر شور مردم در راهپیمایی می توان مهر باطلی بر دهان استکبار و نیات پلید آن بزند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار