نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات رای آری به اسلام و جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۱۹۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 01 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه آیت الله مصطفی علما با حضور در مزار شهدا با اشاره به لزوم خدمتگزاری به مردم در تمامی دولت ها اظهار داشت این خدمتگزاری توسط دولت ها به وضوح در مردم دیده می شود همچنین تمامی نیروهای نظامی از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مردم همواره در صحنه حضور داشته و به نحوی که سپاه پاسداران با وجود تحریم شدن از جانب آمریکا در صدر دنیا در حال قدرت نمایی است که تنها مقدار بسیار اندکی از اقدامات آن منتشر می شود او در ادامه افزود امام خمینی رحمت الله علیه با پشتوانه وحی و اسلام به کشور آمد و با شعار نه شرقی نه غربی نفی وجود هر چه غیر خداست را اعلام نمود. بنابراین آنچه که زائیده فکر روسا و سیاستمداران جهان را بود کنار زده و یک جمهوری وحیانی، فطری و اسلامی را برای ایران به ارمغان آورد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی رحمة الله علیه روی کره زمین انقلاب اسلامی را به راه انداخت خاطرنشان کرد: جای این مطلب در دنیا خالی بود به طوری که هم اکنون آثار طلب مردم در دنیا برای کنار زدن زاییده های فکر سیاستمداران در تمام جهان به ویژه فرانسه با وجود تظاهرات بیش از ۱ ساله خود و آمریکا و نیز شوروی سابق دیده می شود؛ بنابراین انقلاب ما با قوانین و مقرراتی که پشتوانه آن خدا و وحی بود ایجاد و امام خمینی رحمة الله علیه حاکمیت را به خدا و رسول او و نیز اسلام و فطرت مردم سپرد.

 

آیت الله علما تاکید کرد: سخن امام رحمت الله علیه مبنی بر این شرقی نه غربی همچون کلمه لا اله الا الله بوده که اسم که خدا را اثبات و هر آنچه غیر خداست را نفی کرد. طبق فرمایش مقام معظم رهبری ما تلافی اقدامات آمریکا را جواب خواهیم داد که این مطلب را مردم از ما می‌خواهند؛ زیرا که حاج قاسم سلیمانی ها را مکتب توحیدی لااله الله پرورش داد و این کلمه حصاری است که هیچ قدرتی نمی‌تواند در آن ورود پیدا کند. در این مبحث سخنان ترامپ در مورد پاسخ ایران به هرگونه اقدام آمریکا نیز اثبات کننده این موضوع است؛ لذا برای دادن رای آری به اسلام ما باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنیم و به جمهوری اسلامی رای آری دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار