سعید یزدانی، فرماندار شهرستان سوادکوه:
هر شخصی که از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده برای ما یک نماینده بالقوه است که در دوم اسفند ماه سال جاری می تواند به بالفعل تبدیل شود، آنچه مهم است مشارکت عمومی در انتخابات است.
کد خبر: ۸۱۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ 31 January 2020

 با توجه به نزدیکی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، توصیه و تلاش باید به سوی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد.

هر فرد می تواند به هر کدام از کاندیداها رای دهد و حضور حداکثری مردم، فارغ از اینکه به چه شخصی رای می دهند، وحدت و انسجام ملی در برابر توطئه‌های دشمنان، را به دنبال خواهد داشت.

دشمن فضاسازی علیه نظام و زیر سوال بردن مشروعیت انتخابات را از مدت ها قبل آغاز کرده است.

استفاده از امکانات، ساعت کاری و مکان اداره جهت تبلیغات انتخاباتی منع قانونی دارد. روسای ادارات نمی توانند در ساعت اداری از امکانات اداره به نفع کاندیدا استفاده کنند.

فعالیت رسمی کارمندان و روسای ادارات در ساعات اداری و استفاده از وسایل و سایر امکانات ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت که از بودجه عمومی (به هر مقدار) استفاده می‌کنند، همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و سایر امکانات مزبور، ممنوع بوده و مرتکب، مجرم شناخته می‌شود. در ساعت غیر اداری اگر حضور روسای ادارات در ستاد انتخاباتی لطمه ای به وضعیت رئیس وارد کند یا در تصمیم گیری های اداره تاثیر گذار باشد مشکل ساز خواهد شد که جهت پیشگیری از ایجاد مشکل ترجیاً از روسا خواسته شده در نقش نفر اول و دوم ستاد انتخاباتی کاندیداها قرار نگیرند.

طبق ماده 60 قانون تخلفات انتخاباتی تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی تخلف محسوب می شود. همه داوطلبان انتخابات سال جاری باید بر مبنای قانون عمل کنند و تبلیغات زودهنگام آن‌ها در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی رصد و با متخلفان برخورد می‌شود. اگر کزارشی به کمیسیون های مرتبط ارسال شود در رای اعتماد مجلس نیز تاثیر خواهد داشت. دبیرخانه ستاد انتخاباتی و هئیت نظارت بر انتخابات درشهرستان مستقر است وگزارشهای مردمی را دریافت و مورد بررسی قرار می دهد.

حلیمه خادمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار