مدیر موسسه  دار القران اهل بیت(ع) خمینی شهر گفت: این موسسه بزرگترین موقوفه قرانی به آستان قدس رضوی در سطح کشور است.
کد خبر: ۸۱۸۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 29 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، حجت السلام و المسلمین قربانیان با اعلام اینکه ساخت 110 خانه قرانی در سر اسر کشور از اهداف متعالی موسسه دارالقران اهل بیت (ع) خمینی شهر است، ادامه داد:به منظور کمک به افراد بی بضاعت به ازای ختم قران یا ختم صلوات که در حد توانشان باشد، کمک مالی می کنیم تا هم ضمن استفاده از معنویات قران و برکات صلوات راهی برای درآمدزایی آنها باشد.

وی با بیان اینکه همچنین به افرادی که ختم صلوات داشته باشند، اجناس فروشگاه عفاف و حجاب با تخفیف به آنهاداده میشود، گفت: به دنبال آموزش قرانی از هر روش و طریقی به مردم هستیم زیرا که معتقدیم اگر افراد با علم قران آشنا شوند خواه ناخواه از تاثیرات و برکات آن در زندگی و اخلاق منتفع می شوند و شاهد کاهش بد اخلاقی ها ، طلاق، جرم و فساد در سطح جامعه خواهیم بود.

مدیر موسسه دار القران اهل بیت(ع) خمینی شهر از وجود قدیمی ترین نسخ قرانی در این موسسه خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 500 نسخه قدیمی قران در این موسسه موجود است که قدیمی ترین آن به 700 سال پیش و زمان ایل خانی بر می گردد.

وی از اجرای طرح های مختلف قرانی برای مردم خمینی شهر خبر داد و گفت: در بخشی از فعالیت های قرانی اقدام به آموزش و اعزام بهترین افراد به خارج از کشور هستیم و حتی مهمان های خارجی به این مرکز می آیند و در مسابقات قرانی شرکت می کنند.

حجت السلام قربانیان از رفتن به روستاهای دور افتاده و آموزش قران به اهالی روستا خبر داد و گفت: به طور تقریبی سالانه بین 100 تا 200 هزار نفر از برنامه های مختلف موسسه دار القران اهل بیت (ع) خمینی شهر بهره می برند .

وی با اشاره به اینکه هیچ خط و مشی سیاسی نداریم ، گفت: این موسسه تنها یک خیر و بانی دارد و وابسته به هیچ ارگان و نهاد دولتی نیستیم و کاملا مستقل عمل می کنیم.

مدیر موسسه  دار القران اهل بیت(ع) خمینی شهربا بیان اینکه بیش از 400 جلد قران برای قرائت شهروندان مهیا است، ادامه داد: 30 کلاس آموزش قرانی برای گروه های سنی مختلف از سوی این موسسه دایر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار