کد خبر: ۸۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 23 August 2015

به گزارش تابناک کهکیلویه وبویراحمد معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در صورت فراهم شدن مقدمات لازم، کلینیک فوق تخصصی بیماران خاص در این استان راه‌‍اندازی می‌شود.

 فتاح محمدی در نشست کارگروه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت ساماندهی بیماران خاص در این استان، اظهار داشت: آمار متناقض افراد ابتلا به بیماری خاص توسط دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های بیمه‌گر سبب ارائه نامطلوب خدمات به این افراد می‌شود.

وی خواستار بانک جامع اطلاعاتی بیماران خاص کهگیلویه و بویراحمد شد و افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌ها متولی از هم اکنون بفکر تشکیل و راه‌اندازی هئیت ورزشی بیماران خاص در این استان باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از موازی کاری ادارات و سازمان‌های بمیه‌گر در ارائه خدمات به بیماران خاص، ابراز کرد: با راه‌اندازی بانک جامع اطلاعاتی افراد مبتلا به این بیماری بسیاری از مشکلات موجود برطرف می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی از جمله مهمترین برنامه‌های دولت تدبیر و امید است، تصریح کرد: با طرح تحول سلامت مشکلات بهداشتی و درمانی این استان به حداقل رسیده است هرچند برای رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش کرد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مسئولان متولی برای تامین زمین اهدایی مورد نیاز احداث کلینیک تخصصی بیماران خاص در این استان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

محمدی تصریح کرد: مجموعه مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکلات موجود بر سر راه کلینیک تخصصی بیماران خاص از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و امیدواریم بزودی تمام این پیگیری‌ها منتج به نتیجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار