فجر سپاسی شیراز از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه حافظیه پذیرای نماینده تهران خواهند بود.تیم پیکان با 3 امتیاز در صدر و فجر با همین امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده سوم جدول می باشد.تماشای این بازی رایگان می باشد و همچنین از شبکه فارس پخش زنده خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 23 August 2015
تابناک فارس:فجری ها در حالی از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه حافظیه پذیرای نماینده تهران خواهند بود که در هفته نخست با 2 گل میزبان خود خونه به خونه بابل را شکست داده بودند .

تماشای این بازی رایگان می باشد و همچنین از شبکه فارس پخش زنده خواهد شد.

سرمربی تیم فوبال فجرشهید سپاسی گفت: با کمترین هزینه در مسابقات فوتبال دسته اول باشگاه های کشور شرکت کردیم که این امر در طول تاریخ تشکیل تیم فجرسپاسی بی سابقه است.

سرمربی فجر گفت: به دلیل نداشتن بودجه مناسب در فصل جدید چند بازیکن سرباز را به خدمت گرفتیم و تنها چهار بازیکن آزاد داریم.

وی اضافه کرد: تیم فجر به کلی دگرگون شده با این حال نامید نیستم و می توانیم با همین بازیکنان نیز از نام فجر دفاع کنیم.

کلانتری از حمایت مسوو لان استان تشکر کرد و افزود: حضور فرماندار و تنی چند از مسوولان استان در دیدار پیش از بازی با پیکان، سبب افزایش روحیه بازیکنان شده چرا که آنها بیش از هر چیز نیاز به حمایت معنوی دارند که این اتفاق درحال رخ دادن است.

پیشکسوت فوتبال فارس با اظهار اینکه بزرگترین مشکلی که در چند سال گذشته داشتیم، پخش نشدن مسابقات فوتبال از شبکه استانی صدا و سیمای فارس بود، افزود: این معضل سبب شد نتوانیم حمایت کننده مالی ( اسپانسر) بگیریم .

وی اضافه کرد: مدیرکل صدا و سیمای فارس نیز در دیدار با بازیکنان تیم فجر قول داد که امسال مسابقات این تیم به صورت زنده پخش شود و حامیان تیم هم می توانند تبلیغات خود را انجام دهند.

وی افزود: بازیکنان شرایط مطلوبی دارند و با پشت سر گذاشتن تمرینات خوب در طول این هفته با حمایت تماشاگران بدنبال کسب هر 3 امتیاز بازی با پیکان هستیم .

سرمربی فجری ها در ادامه گفت: تیم پیکان با داشتن کادر فنی خوب و بازیکنان لیگ برتری برای کسب پیروزی مقابل ما قرار خواهد گرفت اما بازیکنان هم قسم شده اند تا با ارائه یک بازی مناسب ، 3 امتیاز این دیدار را به تماشاگران هدیه کنیم .

در آستانه ی دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران در هفته ی دوم رقابتهای دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، جمعی از مسئولین استان فارس از جمله مدیر ورزش و جوانان فارس،فرماندار شیراز و مدیر صدا و سیمای فارس در مراسمی صمیمی با بازیکنان و کادر فنی تیم فجر دیدار کردند .

قضاوت بازی تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و پیکان تهران را جمشید محمدی به همراه مهدی شفیعی و فرهاد خوشنواز بر عهده خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
درود
آقای کلانتری نگران مباش ما فارسی ها عادت داشتیم به این همه ظلم وستم و تا الان چیزی نگفتیم ولی مثل اینکه این بی خردان تهران نشین تن مبارکشان نیاز به خاراندن اساسی دارد .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار