سه کوهنورد اهل تهران که در جنگل‌های توابع نوشهر مفقود شده بودند با تلاش گروه امداد و نجات و هیئت کوهنوردی شهرستان شناسایی و پیدا شدند.
کد خبر: ۸۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱ 23 August 2015
به گزارش تابناک محمدرضا قمی از مفقود شدن سه تن از دره نوردان و کوهنورد در ارتفاعات کوهستانی این شهرستان خبر داد و گفت: طبق اخبار رسیده و استمداد کمک از سوی هیئت کوهنوردی تهران و البرز، سه تن از دره نوردان و کوهنوردان این هیات از روز پنجشنبه گذشته برای دره نوردی همراه با دوچرخه وارد منطقه ویسر کجور شدند و در دره گزگ ویسر مفقود شدند.
وی افزود: با توجه به مسیر دره مذکور، گروه کوهنوردی اعزامی از استان تهران قرار بود در روز شنبه به صعود خود پایان دهد اما با اعلام خبر مفقودی افراد مذکور از سوی خانواده این افراد، بلافاصله گروه امداد و نجات از سوی هیئت کوهنوردی نوشهر تشکیل‌شده و آماده عملیات نجات برای کوهنوردان مفقودی شده‌اند.
حمدرضا قمی رئیس هیئت کوهنوردی نوشهر با اشاره به پیدا شدن کوهنوردان تهرانی گفت: این افراد دره نورد بودند و به دلیل بارش شدید باران و مه غلیظ مسیر را گم کرده و مفقود شدند.
وی بابیان اینکه وضعیت کوهنوردان خوب است، گفت: این افراد که با تلاش‌های گروه امداد نجات هیئت کوهنوردی و هلال‌احمر پیدا شدند، در حال انتقال به شهر هستند.
علی جهانگیری، محسن اصلانی و مجید محمدی کوهنوردان مفقودشده تهرانی هستند که با تلاشهای صورت گرفته شناسایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار