معاون فنی اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی: مدارس سبز گسترش دهنده فرهنگ نوین معماری با رویکرد زیست محیطی است.
کد خبر: ۸۱۱۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۵ 06 January 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی؛ سپیده طیب قاسمی در جلسه مدیریت سبز که با هدف آموزش مدیریت سبز و بهینه سازی مصرف انرژی در سالن کنفرانس اداره کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی برگزار شد با تاکیید بر اهمیت مدیریت سبز در مدارس گفت؛ احداث و توسعه مدارس سبز  از رویکردهای اصلی سازمان نوسازی  و تجهیز مدارس کشور است تا دانش آموزان در مدارس با فرهنگ حفاظت از محیط زیست به عنوان میراث گران بها شناخت بیشتری پیدا کنند و با همدلی و همسویی در راه پاسداشت آن گام بردارند .

او در خصوص آموزش و نهادینه شدن مدیریت سبز در مدارس افزود؛ به منظور آشنایی دانش‌آموزان استان با موضوعات زیست ‌محیطی و فراگیری مدیریت سبز دوره های  توجیهی و آموزشی با محوریت مدیریت سبز برای دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی در طول سال تحصیلی  می بایست برنامه ریزی و عملیاتی شود.

دراین جلسه راهکارهای مناسب و بهینه در زمینه چگونگی کاهش مصرف انرژی، حجم آب، برق و تلفن مورد بررسی قرار گرفت و همچنین مقرر شد جلسات توجیهی و آموزشی مدیریت سبز برای دانش آموزان مقاطع مختلف مدارس استان، روسای آموزش و پرورش ، معاونین و معلمان به منظور آشنایی دانش آموزان با موضوع مدیریت سبز و اطلاع رسانی و ارتقاء فرهنگ زیست محیطی نیز برگزار شود.

برچسب ها: ارومیه ، مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار