رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشت آزادگان از گشایش اولین بازارچه صنایع دستی و کارآفرینی در این شهرستان با مشارکت بخش خصوصی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 30 December 2019

علی عبیاوی اظهار داشت: این بازارچه به منظور عرضه و فروش محصولات سنتی و صنایع دستی صنعتگران شهرستان دشت آزادگان و هویزه در مرکز بازار شهر سوسنگرد راه‎اندازی می‌شود و به مدت چهار ماه تا آخر فروردین‎ماه ۹۹ برپا خواهد بود.

وی با تاکید بر اهمیت تحقق و عملی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری در تقویت تولیدات بومی و رونق تولید ملی، بیان کرد: این بازارچه با حمایت بخش خصوصی راه‎اندازی می‎شود و اکنون همه ملزومات برپایی این بازارچه مهیا شده و در حال نصب است و به یاری خدا انتظار می‎رود طی چند روز آینده افتتاح شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دشت آزادگان خاطرنشان‌کرد: غرفه‎های این بازارچه به صورت رایگان در اختیار صنعتگران تولیدات سنتی و بومی شهرستان گذاشته خواهد شد.

به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وی با بیان این‎که سعی می‎شود علاوه بر ترویج و بازاریابی صنایع دستی شهرستان، زمینه تعریف و شناساندن این صنایع برای گردشگران فراهم شود ابراز امیدواری کرد، با حمایت مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خوزستان بتوانیم راه عرضه و فروش اجناس صنایع دستی شهرستان و استان به بازارهای خارجی به خصوص کشورهای همسایه که علاقه خاصی به تولیدات سنتی کشورمان دارند را فراهم کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار