کد خبر: ۸۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 22 August 2015

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز شناسایی و پاکسازی مناطق جرم‌خیز استان را از جمله برنامه‌های مهم شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری البرز، حجت‌الله لطفی گفت: برای مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از افزایش آمار معتادان باید راهکارهای عملیاتی داشت.

وی با اشاره ضرورت شناسایی مناطق حاشیه‌نشین در استان افزود: یکی از مهمترین تدابیری که در این خصوص باید اتخاذ کرد، در بدو امر شناسایی نقاطی است که جرم‌خیز تلقی می‌شود.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: از دیگر نیازهای این استان در این حوزه، اختصاص زمین جهت احداث اردوگاه مراقبتی و ارائه راهکاری به منظور جلوگیری از بازگشت بهبود‌یافتگان به اعتیاد است که در دستور کار ویژه قرار دارد.

تببین نقش «ورزش» در پیشگیری از اعتیاد، سرفصل دیگری از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان را با تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، به خود اختصاص داد.

ضرورت گشودن درهای اقتصادی بر بنیان تولید ملی

استاندار البرز گفت: اقتصاد مقاومتی در دوران پسا‌تحریم مغفول نماند لذا گشودن درها بر بنیان تولید ملی باید یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سید حمید طهایی اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور باید علاوه بر گشودن دروازه‌ها به روی سرمایه‌‌گذاران، پایه‌های اقتصاد داخلی را نیز با تولید ملی تقویت کرد و در این حوزه به خودکفایی کامل رسید.

وی ادامه داد: کشور در مسیر تحول اقتصادی درون‌زا و برون‌گرا پیش می‌رود و باید به سمت کیفی‌سازی تولید داخلی گام برداریم.

این مسئول تصریح کرد: فضای اقتصادی و سیاسی کشور باید به نحوی مهیا شود تا سرمایه‌گذاران به راحتی بتوانند در ایران اسلامی سرمایه‌گذاری کنند.

این مسئول تأکید کرد: توسعه صادرات و تقویت تولید داخلی نگاهی است که در شرایط پسا‌تحریم باید مورد توجه قرار گیرد.

طهایی گفت: شناسایی آخرین فناوری‌ها در عرصه تولید و صنعت برای کشور و استان البرز ضروری است و باید سعی شود تولیدات و صادرات کالاها به این سمت جهت‌دهی شود.

استاندار البرز به کارگیری دیدگاه‌های صاحبنظران و کارشناسان امور اقتصادی را در این زمینه راهگشا دانست و تأکید کرد: برای به‌روز‌رسانی صنایع داخلی به مشارکت و راهنمایی‌های همه جانبه کارشناسان اقتصادی کشور نیاز است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار