شاپورجلالی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی
مردم استان مرکزی در 9 ماهه نخست امسال 187 میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
کد خبر: ۸۰۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ 29 December 2019

به گزارش تابناک مرکزی شاپورجلالی، معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه کمک‌های مردمی متناسب با نیاز محرومان هزینه می شود، گفت : کمیته امداد امین مردم است و کمک‌های مردمی در حل مشکلات نیازمندان مؤثر است.

وی افزود : مردم استان مرکزی در 9 ماهه نخست امسال 187 میلیون تومان به صورت الکترونیکی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

وی یادآور شد: در سال گذشته در مدت مشابه 168 میلیون تومان  کمک به صورت الکترونیکی در سطح استان پرداخت شده است.

وی با اشاره به دریافت صدقات با استفاده از روش‌های الکترونیکی ، مطرح کرد : سرعت درانتقال وجوه صدقات، صرفه جویی در دقت و نیروی انسانی ،کاهش هزینه‌ها ، عدم نیاز به تولید صندوق‌ها صدقات و قلک پلاستیکی، همسان سازی پرداخت صدقات با کارت‌های عابر بانک،پیشگیری از سرقت توسط سارقان،کمک به تحقق اهداف مبلمان شهری و سهولت در دسترسی و پرداخت صدقات برخی از مزایای استفاده از روش های الکترونیکی و نوین است.

جلالی ضمن تشکر از مردم استان در همکاری با کمیته امداد و کمک به نیازمندان گفت : مهم‌ترین برنامه کمیته امداد در بخش مشارکت‌های مردمی ، اعتماد سازی ، شفاف سازی عملکرد‌ها و  جذب بیشتر خیران است.

وی در پایان گفت: خیران می توانند با شماره گیری کد# 086*7788* از طریق گوشی همراه و یا از طریق اپلیکیشن سکه صدقات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار