رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام:
رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام از ثبت بیش از 430 اثر در پنجمین جشنواره ابوذر ایلام خبر داد و گفت: مرحله داوری استان تمام شد و آثار برتر برای جشنواره کشوری ارسال شده‌اند.
کد خبر: ۸۰۸۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶ 25 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سامی شهبازی رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت: سازمان بسیج رسانه با هدف ایجاد مشارکت و دیده شدن آثار رسانه پنجمین جشنواره مطبوعات ابوذر را برگزار کرده است این در حالی است امسال بیش از 430 اثر در جشنواره ابوذر داشته‌ایم که یک رکورد منحصر به فرد به حساب می‌آید.

وی افزود: در مرحله استانی 5 محور با عنوان (اربعین در آینه رسانه)، (سواد رسانه)، (جنگ نرم)، (بسیج رسانه) و (بخش ویژه گام دوم انقلاب) که مقام معظم رهبری مطرح کردند.

رئیس شورای مرکزی بسیج رسانه استان تصریح کرد: سرفصل‌های کشوری ما در خصوص اقتصاد در رونق تولید، پردازش به آسیب‌های اجتماعی و مسائل صنفی و در مرحله مکتوب به صورت مقاله، خبر و موشن گرافی بوده است. 

وی ادامه داد: مرحله داوری استان تمام شد و مرحله آثار برتر برای جشنواره کشوری که 5 دی ماه است، ارسال شده است و برنامه آتی ما در سازمان بسیج رسانه اختتامیه در مرحله استانی و تقدیر از برگزیدگان آثار فاخر از سوی هیات محترم داوران است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار