کد خبر: ۸۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 22 August 2015


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از افتتاح پروژه‌های این بنیاد با اعتباری بالغ بر 575 میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، محمد اکبرزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت در گیلان گفت: امسال بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در مجموع بالغ بر 575 میلیارد تومان برای افتتاح طرح‌های عمرانی در استان گیلان برنامه‌ریزی‌ کرده است.

وی با بیان اینکه این مبلغ از منابع اعتبارات عمرانی، تسهیلات بانکی و آورده بخش‌ خصوصی تامین شده است، افزود: در حوزه عمرانی روستاها 39 پروژه در راستای اجرای طرح هادی شامل زیرسازی، آسفالت و جدول‌کشی و برای دیگر فعالیت‌های عمرانی بالغ بر پنج میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به تهیه طرح هادی در 300 روستای استان، اعتبار اجرای طرح مذکور را هفت میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در حوزه صدور اسناد روستایی هفت هزار سند تک برگی و واگذاری زمین به روستاییان در پنج قطعه انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه ساخت و ساز در گیلان گفت: در این راستا 2 هزار و 300 واحد مسکن مهر خودمالکی، 150 واحد مسکن مهر 99 ساله و 55 واحد مسکن مهر با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اکبرزاده به طرح‌های مقاوم‌سازی مسکن روستایی گیلان اشاره کرد و افزود: در این حوزه نیز 6 هزار و 500 مسکن روستایی که شامل ساخت، تعمیرات و توسعه مسکن روستایی است به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست‌های سال 94 در دولت تدبیر و امید در بخش مسکن روستایی استان گیلان خاطرنشان کرد: امسال شاهد اعطای تسهیلات به 13 هزار واحد در قالب قرض‌الحسنه 15 میلیون تومانی خواهیم بود که در این حوزه گیلان به لحاظ برخورداری از سهمیه و شاخص توسعه پس از تهران در رتبه نخست کشوری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار