مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: طرح شبکه گازرسانی در سه شهر بوشهر، برازجان و گناوه با اعتبار ۱۱۶ میلیارد ریال تکمیل شد.
کد خبر: ۸۰۶۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 22 August 2015

غلامعباس حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با تبریک هفته دولت طرح‌های این هفته را در حوزه گازرسانی تشریح کرد و اظهار داشت: در هفته دولت طرح‌های گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر تکمیل و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی، با اشاره به طرح‌های متعدد این شرکت همزمان با هفته دولت، از افتتاح، آغاز به کار و یا تکمیل شبکه گازرسانی در 7 شهرو 47 روستای این استان با مجموع اعتبار 642 میلیارد ریال خبر داد.

حسینی ضمن گرامیداشت هفته دولت از تکمیل سه طرح گازرسانی در شهرهای استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: در هفته دولت شبکه گازرسانی در سه شهر بوشهر، برازجان و گناوه با اعتبار 116 میلیارد ریال تکمیل و زمینه برخورداری 14 هزار خانوار شهری از نعمت گاز در مناطق یاد شده فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه سی وسومین شهر استان بوشهر به شبکه گاز متصل شد گفت: در هفته دولت شهر آباد به عنوان سی‌وسومین شهر و روستای پرک به عنوان یک‌صدوپنجاه‌ونهمین روستای استان بوشهر با اعتباری معادل 32 میلیارد ریال به شبکه سراسری گاز متصل شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با بیان اینکه یک‌هزار و 643 خانوار درمناطق یاد شده از نعمت گاز بهره‌مند شدند بیان کرد:  در هفته دولت عملیات گازرسانی به 46 روستای استان بوشهر آغاز می‌شود که برای اجرای این طرح‌ها 262 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

حسینی با بیان اینکه با اجرای طرح گاز رسانی در 46 روستای یاد شده 4 هزار و 855 خانوارروستایی از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند گفت:عملیات اجرایی گازرسانی به سه شهر کوهستانی و صعب العبور کلمه، تنگ ارم و بوشکان نیز با اعتبار 79 میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی به طرح‌های گازرسانی به شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: گازرسانی به  10 واحد صنعتی از جمله گازرسانی به کارخانه سیمان مند دشتی، دو ایستگاه CNG در شهرستان‌های بوشهر و دیلم و نیز 7 واحد تولیدی صنعتی در استان  همزمان با هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار