مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات ایلام:
مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات ایلام از تکمیل و ارتقای شبکه ارتباطی روستاهای ایلام تا پایان امسال خبر داد و گفت: اشتغال از مهمترین اهداف این طرح است.
کد خبر: ۸۰۶۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 18 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس بیرامی با اشاره به توسعه مناطق روستایی که از مهمترین اهداف وزارت ارتباطات است، گفت: با هدف توسعه اشتغال در روستاها به خصوص روستاهای هدف گردشگری، تکمیل و ارتقای شبکه ارتباطی این مناطق در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با همکاری شرکت مخابرات ۳۰۰ کیلومتر فیبرنوری در استان انجام می شود.

وی گفت: در حال حاضر اجرای ۱۲۲ کیلومتر فیبرنوری روستایی آغاز شده و تاکنون بیش از ۲۳ کیلومتر آن اجرا و با برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان سال امیدواریم پروژه تکمیل شود.

وی افزودند: توسعه شبکه فیبرنوری و پروژه طرح خدمات عمومی اجباری (USO) در روستاها،  از پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان بوده که ضروری است درصد تحقق پروژه های فوق توسط واحدهای مسئول  پیگیری و گزارش شود.

بیرامی با اشاره به اهمیت تحقیقات و پژوهش در روند توسعه گفت: با امضاء تفاهم نامه بین مرکز تحقیقات مخابرات ایران و پارک علم و فناوری استان ایلام زمینه برای حمایت از شرکتهای دانش بنیان و جوانان نخبه و صاحب ایده و دانشگاهی در زمینه ICT فراهم  شده است./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار