کد خبر: ۸۰۶۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 16 December 2019

تمامی سازمان ها در اندیشه ی رسیدن به موفقیت قدم بر می دارند. مدیران عالی و میانی با بکارگیری تجارب و دانش خود و استفاده بهینه و اثر بخش از منابع مادی و انسانی، سعی دارند علاوه بر حفظ و بقای سازمان، نقشی پایدار در جامعه ایفا کنند.

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، منظم ترین و البته مهم ترین سازمان تابعه شهرداری می باشد که مدیریت در آن به مراتب پیچیده تر از سازمان های دیگر است.

بر همین اساس اعضای شورای شهر و مسئولین شهرداری با در نظر گرفتن تمامی جوانب و با حساسیت خاص مدیر عامل سازمان آتش نشانی را انتخاب می کنند.

 مهندس ابراهیم قنبری از زمان ریاست خود در آن سازمان علاوه بر جلب رضایت مسئولین ذیربط، تحولات عظیمی در آتش نشانی به وجود آورده که در خور تحسین و تمجید است و می تواند الگویی برای مدیران دیگر سازمان ها باشد.

وی علاوه بر چابک سازی و متناسب سازی تشکیلات اداری در جهت تحقق اهداف سازمانی، انگیزه ی " کار و خدمت" را نیز در بین نیروهای عملیاتی دو چندان نموده است.

آموزش یکپارچه نکات ایمنی به شهروندان،تجهیز ناوگان عملیاتی، بالابردن انگیزه و رضایت شغلی بین کارکنان نشان از "تحول" و "تغییر" رویه در سازمان آتش نشانی می دهد که همگی با تاثیر پذیری از خط مشی تعیین شده ی مهندس قنبری به وقوع پیوسته است.

برچسب ها: آتش نشانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار