ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: به‌دنبال نمازخوان بار آوردن دانش‌آموزان هستیم.
کد خبر: ۸۰۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 27 November 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مجید یزدان‌پناه در همایش اجلاس استانی نماز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، امروز(ششم آذر) برگزار شد، با اشاره به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به نماز و اهمیت پررنگ‌تر کردن آن در سطح جامعه اظهار کرد: برای پررنگ‌تر کردن اقامه نماز در سطح جامعه باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم.

یزدان‌پناه اضافه کرد: باید به سمتی پیش برویم که نماز در مدارس مورد توجه ویژه قرار گرفته و در هیچ مدرسه ای اقامه نماز به فراموشی سپرده نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تلاش مدیران و معلمان مدارس برای نماز خواندن بار آوردن دانش‌آموزان، گفت: رویکرد آموزش و پرورش این است که دانش آموزان با عشق و علاقه به سمت نماز خواندن بروند.

وی تاکید کرد: هدف آموزش و پرورش این است که نماز را پررنگ‌تر از همه دوران گذشته در مدارس کند.

یزدان‌پناه در ادامه با اشاره به برگزاری پیش اجلاس‌های نماز در تمامی شهرستانهای استان، گفت: امیدواریم برگزاری این نوع برنامه‌ها بتواند در نمازخوان بار آوردن دانش‌آموزان امروز به عنوان آینده سازان فردای کشور اثر گذار باشد.

 اجلاس استانی نماز امروز با حضور 270 نفر از دانش آموزان نواحی سه گانه آموزش و پرورش کرمانشاه برگزار و به تمامی این دانش‌آموزان هدایایی از سوی شهرداری اهداء شد.

 

 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار