واعظ آشتیانی کارشناس اقتصادی:
امیررضا واعظی آشتیانی، کارشناس اقتصادی با اشاره به جایگاه قانونی و کارشناسی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یکی از جایگاه هایی است که باید برای رفع ایرادات اجرایی و اصلاح روند مطلوب طرح افزایش نرخ بنزین کار کارشناسی و قانونی انجام دهد و از ظرفیت کارشناسی کمیسیون ها علی الخصوص مرکز پژوهش های مجلس در این زمینه می توان استفاده کرد.
کد خبر: ۷۹۹۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 24 November 2019

نتیجه تصویری برای واعظ آشتیانی

 به گزارش تابناک مرکزی نقل از راه دانا :امیررضا واعظی آشتیانی، کارشناس اقتصادی در تبیین دغدغه های مردمی در اجرای مطلوب طرح مورد حمایت سران قوا در افزایش نرخ بنزین گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است؛ ایشان اشاره کردند که کارشناس این موضوع نیستند و باید در این خصوص کار کارشناسی شود. این سخنان نشاندهنده این است که کار کارشناسی برای ایشان از اهمیت بالایی برخوردار است.

واعظی آشتیانی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید چطور این موضوع را با تدبیر عمل نکرد گفت: چرا دولت باید با این بی تدبیری باعث چالش و نارضایتی عمومی و تلخکامی اجتماعی شود که مورد سوءاستفاده جریان های معاند خارجی و شبکه های جریان سلطه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم مطالباتی دارند که بحق و محترم است، گفت: انتظار ما از این دولت که 6 سال در راس امور اجرایی است بیش از این است که بخواهد شبانه این کار را انجام بدهد در حالیکه دوروز پیش از آن وزیرنفت دولت به خبرنگاران گفت درباره افزایش قیمت بنزین شایعه سازی نکنید.

این کارشناس اقتصادی افزود: مردم اعتراضاتشان بیشتر از اینکه به افزایش قیمت باشد ناظر بر قول و فعل دولتی ها درباره افزایش قیمت بنزین است.

واعظی آشتیانی با اشاره به جایگاه قانونی و کارشناسی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یکی از جایگاه هایی است که باید برای رفع ایرادات اجرایی و اصلاح روند مطلوب طرح افزایش نرخ بنزین کار کارشناسی و قانونی انجام دهد و از ظرفیت کارشناسی کمیسیون ها علی الخصوص مرکز پژوهش های مجلس کمال استفاده را در این زمینه انجام دهد.

وی با اشاره به  اینکه با این سوء تدبیر دولت کار قوه قضاییه، نیروهای امنیتی و انتظامی، ظرفیت های اقتصادی و بازار دچار آسیب ها و هزینه های جدی شده است گفت: ما کشوری هستیم که با کمترین اتفاقات جریان سلطه در دنیا از آن بهره برداری های سوء می کند و از عوامل داخلی و نفوذی خود می خواهد تا در این امور حاشیه هایی برای کشور ایجاد شود.

این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه رئیس جمهور قول تثبیت قیمت کالاها و وعده واریز یارانه معیشتی را داده است افزود: همه این حرف ها و وعده های مسئولان دولتی برای دولت ایجاد تعهد می کند و مردم اینها را جزو مطالبات خود ثبت و ضبط می کنند و در یک زمان کوتاهی معلوم خواهد شد که دولت چقدر به تعهدات و وعده های خود پایبند خواهد بود.

واعظ آشتیانی افزود: یکی از درخواست های مردم از مسئولین تداوم نظارت ها و استمرار آن است و این انتظار را از دولت دارند. اگر انتظار داریم قیمت ها تغییر نکند و بار روانی افزایش قیمت ها از روی بازار برداشته شود فقط باید کنترل و نظارت مستمر صورت گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از جنبه های مهم مسئولیت ها و وظایف مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم نظارت بر عملکرد دولت است که مردم انتظار دارند نمایندگانشان از این اختیار خود کمال استفاده را انجام دهند و منافع مردم وجه المصالحه بازی های سیاسی قرار نگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار