استاندار ایلام گفت: استان ایلام یکی از استان‌های پاک کشور در حوزه مواد مخدر است اما این پاک بودن نباید بهانه‌ای برای عدم اختصاص بودجه برای مقابله و پیشگیری با این معضل باشد. می‌توان با وحدت و همدلی و جلوگیری از موازی کاری در زمینه مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر کارنامه موفقی ارائه کرد.
کد خبر: ۷۹۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 24 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی‌دشتکی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام اظهار داشت: استان ایلام یکی از استان‌های پاک کشور در حوزه مواد مخدر است اما این پاک بودن نباید بهانه‌ای برای عدم اختصاص بودجه برای مقابله و پیشگیری با این معضل باشد.

وی افزود: با اختصاص اعتبار مناسب در حوزه مواد مخدر می‌توان در زمینه پیشگیری از گرایش افراد به مواد مخدر با توجه به اینکه این استان در نقطه مرزی قرار دارد و با استان‌های آسیب‌پذیر نیز همسایه است، اقدام‌های اساسی انجام گیرد.

استاندار ایلام گفت:  بر ضرورت توسعه فرهنگی در استان ایلام تاکید کرد و افزود: تقویت فرهنگ کار و تلاش، مسئولیت‌پذیری و فرهنگ گفت و گو از جمله راه‌های توسعه فرهنگی است.

وی اضافه کرد: می‌توان با وحدت و همدلی و جلوگیری از موازی کاری در زمینه مبارزه با اعتیاد به مواد مخدر کارنامه موفقی ارائه کرد.

استاندار ایلام گفت: این استان در سه موضوع سیل، اربعین و قضایای سهمیه بندی بنزین موفق عمل کرده است که بسیار ارزشمند است.

سلیمانی‌دشتکی اظهار داشت: با اقدامات پیشگیرانه و برنامه‌ریزی انجام شده توانستیم به نحو شایسته‌ای مشکلات پیش‌رو را مدیریت کنیم.

وی در ادامه به ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج در همه صحنه‌ها جلودار و پیشگام بوده و هفته بسیج فرصتی برای تکریم نقش‌آفرینی‌های بسیج است.

وی افزود: بسیج در همه صحنه‌های مختلف انقلاب نقش بسیار مهمی ایفا کرده است و جایگاه ارزشمندی دارد.

استاندار ایلام با تاکید بر پاسداشت تفکر بسیجی یادآور شد: بسیج یک مجموعه مردمی بسیار مهم است که از نیروهای خوش‌فکر تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: امروز هماهنگی بسیار خوبی بین نیروهای بسیجی و دیگر نهادها در استان وجود دارد که از تعامل و همدلی آنان تقدیر و تشکر می‌شود.

استاندار ایلام گفت: حمایت از بسیج حمایت از مردم است و باید همه دستگاه‌ها ویژه برنامه‌های مناسبی برای گرامی‌داشت هفته بسیج اجرا کنند.

سلیمانی دشتکی بر ضرورت برگزاری مناسب ویژه‌برنامه‌های هفته بسیج به منظور ترویج فرهنگ بسیج در جامعه تاکید کرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار