معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بارگیری محمولات کانتینری صادراتی در هفت ماهه سال جاری با ۲۶ درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به بیش ۳۸ هزار TEUرسید.
کد خبر: ۷۹۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۹ 12 November 2019

مهران میدری با اشاره به بارگیری ۳۸ هزار و ۴۳۹ TEU محمولات کانتینری تا پایان مهرماه جاری اظهار کرد: این محمولات صادراتی معادل ۵۵۶ هزار و ۸۳۲ تن بوده است.

وی همچنین مجموع تخلیه و بارگیری انواع کالاهای کانتینری در این مجتمع بزرگ بندری در هفت ماهه سال جاری را حدود ۶۰ هزارTEU برشمرد که رشدی ۱۲ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

میدری، بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پایانه کانتینری این مجتمع بزرگ بندری به منظور تحقق شعار رونق تولید را یکی از علل موفقیت در رشد بارگیری محمولات صادراتی عنوان کرد و افزود: ارائه امکانات و تسهیلات مناسب به مشتریان کالاهای کانتینری، افزایش سرعت در انجام عملیات تخلیه و بارگیری و تلاش نیروهای عملیاتی پایانه کانتینری این مجتمع بندری در کنار نظارت مستمر کارشناسان بندری این اداره کل از عمده علل حصول این موفقیت است.

به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان، همجواری مجتمع بندری امام خمینی(ره) در شمال غربی خلیج فارس با مجتمع صنایع پتروشیمی، توان بالقوه‌ای را برای رشد و تقویت صادرات محمولات صنعتی فراهم کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار