فرمانده انتظامی اهواز از پلمپ 15 واحد مسکونی و تخریب یک محل توزیع و استعمال مواد مخدر با دستور مقام قضایی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 12 November 2019

محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز اظهار کرد: به دنبال اعلام نارضایتی شهروندان برخی از مناطق غرب اهواز از وجود واحدهای مسکونی که تبدیل به پاتوق و مکانی برای انجام اعمال مجرمانه به ویژه توزیع و استعمال مواد مخدر و تردد افراد معلوم الحال شده  و این امر سبب سلب آسایش اهالی آن مناطق شده است بررسی موضوع و برخورد قاطع با هنجارشکنان در دستور کار پلیس اهواز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 33  و پلیس مبارزه با مواد مخدر اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی، واحدهای مسکونی متخلف را شناسایی و پس از اخذ مجوز مرجع قضایی مبنی بر تخریب و پلمپ ساختمان های مورد نظرنسبت به اجرای طرح پاکسازی در این مناطق وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی اهواز گفت: در اجرای طرح‌های پاکسازی انجام شده تعداد 15  واحد مسکونی پلمپ و یک باب منزل نیز تخریب شد.

دالوند عنوان کرد: در بازرسی صورت گرفته از واحدهای مسکونی مورد نظرمقدار 959  گرم انواع مواد مخدر، مقادیر زیادی ادوات استعمال انواع مواد مخدر و اموال سرقتی کشف و 18  متهم که شامل 13  مرد و 5 زن بودند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: تمامی واحدهای پلمپ و تخریب شده دارای سوابق متعدد ارتکاب به جرم بوده و به علت عدم رعایت حقوق شهروندی ساکنان محل در گذشته  بارها دستگیر شده و مورد تذکر جدی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی قرار گرفته بودند.

دالوند افزود: پلیس اهواز در برخورد با متخلفان و مجرمان جسورانه عمل کرده و اجازه خودنمایی به آنان نخواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار