کیومرث مظفری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت:هم اکنون ۶۰ درصد از جمعیت استان در قالب صندوق بیمه کارکنان دولت، روستاییان و عشایر همچنین بیمه سایر اقشار شامل شهدا، ایثارگران، روحانیون، دانشجویان، بیمه ایرانیان، و بیمه سلامت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
کد خبر: ۷۹۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 31 October 2019

کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۴۰ مرکز درمان شامل پزشک، ماما، بخش ها رادیولوژی، درمانگاه، داروخانه ها و مراکز درمان طرف قرارداد داریم، همچنین ۳۳ درصد از پزشکان در استان با اولویت مناطق محروم برای خدمت رسانی همراه ما هستند.

وی در خصوص بیمه اجباری،خاطر نشان کرد: بر اساس بند الف مفاد قانون برنامه ششم توسعه، دولت موظف است کلیه اقشار جامعه را تحت پوشش بیمه‌های اجباری قرار بدهد این وظیفه بر عهده سازمان بیمه سلامت استان ها داده قرار گرفته است.

 مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: قرار بر این است که از آبان ماه این برنامه اجرایی شود و افرادی که فاقد هرگونه بیمه هستند وکسانی که دفترچه هایشان اعتبارش تمام شده می‌توانند بر اساس استعلامی که از بانک اطلاعات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی انجام خواهد شد وافرادی که در دهک ها اول و دوم درآمدی قرار می گیرند بیمه شان رایگان است.

مظفری با اشاره به تشریح کامل این برنامه ها هنگام ابلاغ برنامه اجرایی، یادآور شد: برای افرادی که در دهک چهارم قرار می گیرند حق بیمه تا 50 درصد حذف و 50 درصد باقیمانده از طرف دولت تامین می شود.

وی در پایان ابراز داشت: افرادی که در دهک ۵ به بالا هستند حق بیمه شان کامل است. ماهیانه ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان و دهک‌ها چهارم ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان بایستی پرداخت کنند. و در دهک ها دوم هم رایگان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار