کد خبر: ۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵ 19 August 2015


آستارا - ایرنا - مسوول آتش نشانی و خدمات ایمنی آستارا از آتش سوزی یک دستگاه خودروی نیسان در این شهرستان خبر داد.



سیروس وظیفه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت : این اتفاق در اراضی شالیکاری واقع در حاشیه جاده کمربندی آستارا به اردبیل رخ داد.
وی افزود : با گیر کردن لاستیک های نیسان در زمین گل آلود شالیزار و به دنبال آن گاز دادن راننده برای رهایی از این اتفاق کاه و کلش زیر خودرو با اتصال به اگزوز داغ منجر به آتش سوزی می شود.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در این حادثه راننده خودرو هیچ گونه آسیبی نمی بیند ، اضافه کرد : راننده خودرو در صورت اطلاع به موقع به واحد آتش نشانی آستارا و نیز با داشتن یک کپسول آتش نشانی در داخل خودرو می توانست از سوختن کامل نیسان جلوگیری کند.
وظیفه اظهار کرد : هفت دقیقه پس از اطلاع به واحد آتش نشانی آستارا سه نیروی این واحد با یک خودروی سنگین در محل حضور پیدا کردند که متاسفانه خودروی نیسان طعمه حریق شده بود.
وی همکاری و مشارکت مردم را در هنگام بروز هر گونه حوادث ضروری ذکر کرد و ادامه داد : شهروندان می توانند در صورت بروز هرگونه آتش سوزی و یا حادثه ای مراتب را سریعا به شماره 125 اطلاع دهند.
وی در ادامه بیان کرد : آتش نشانی آستارا با دارا بودن 17 نیرو و با پنج دستگاه خودروی سنگین ، یک دستگاه موتور و دو دستگاه تانکر آب رسان در هنگام بروز هرگونه حریق و سایر حوادث از آمادگی لازم برخوردار است.
شهرستان آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار