معاون اداری مالی شهردار شیراز گفت: 264 نفر از کارکنان شهرداری این شهر که به‌افتخار بازنشستگی نائل و تجلیل شده‌اند، 10 کارمند و 554 کارگر زحمت‌کش بوده‌اند که شبانه‌روز برای رفاه حال شهروندان خدمات ارائه داده‌اند.
کد خبر: ۷۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۰ 25 February 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی امشب در آئین تجلیل از بازنشستگان شهرداری شیراز در سخنانی اظهار داشت: خدمت در شهرداری، تلخی و شیرینی بسیار دارد و افراد زحمتکش در این دستگاهغیردولتی 30 سال از ایام جوانی و میان‌سالی خود را صرف کرده و به کسوت بازنشستگی نائل شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی مانند شهرداری مستقیم و بی‌واسطه نیست، افزود: بازنشستگی پایان کار نیست بلکه آغاز تلاش و کوشش است و در این راستا باید از تجربیات و تخصص خود برای انتقال به دیگران و خدمات‌رسانی بهشهر استفاده کرد.

معاون اداری مالی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: باید از انتقال تجربه بیش از 2 هزار و 400 بازنشسته که 553 کارمند و 2 هزار و 855 کارگر شهرداری را شامل می‌شوند برای تسریع در فعالیت‌های عمرانی این شهر بهره‌مند شد.

اسدی تصریح کرد: بنای کار در شهرداری سادگی و بی‌آلایشی و خدمت بهزیبایی و المان‌های شهری است و باید از این دستگاه غیردولتی حمایت و پشتیبانی کرد تا بتوان به اهداف خدماتی رسید.

وی در مورد بودجه شهرداری شیراز بیان داشت: بودجه سال گذشته شهرداری این شهر یک‌میلیارد تومان بود که این رقم به 2 هزار و 200 میلیاردتومان رسید و با تصویب شورای اسلامی شهر به 2 هزار و 786 میلیارد تومان افزایش یافت که نشان از اهمیت این دستگاه خدماتی و رفاهی دارد.

معاون اداری و مالی شهردار شیراز اضافه کرد: شهرداری این کلان‌شهر برای بازنشستگاناهمیت ویژه‌ای قائل است و در این راستا از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای امور رفاهی آنان به‌ویژه خانواده‌های این قشر زحکمتشاستفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار