فرمانده انتظامی ایلام خبر داد
فرمانده انتظامی ایلام با بیان اینکه هر ساله شاهد حضور باشکوه اربعین حسینی هستیم، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۷۰ درصد زائران از پایانه مرزی مهران همانند سال‌های گذشته تردد کنند.
کد خبر: ۷۸۴۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲ 30 September 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار نورعلی یاری صبح دوشنبه در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته ناجا اظهار داشت: پلیس ما امروز به سیستم های روز دنیا مجهز شده است تا بتواند تامین امنیت و آرامش مردم را به خوبی برقرار کند.

 وی افزود: انتظامی استان ایلام با تلاش شبانه‌روزی و همکاری خوب مردم قدم‌های بسیار مثبت و ارزنده ای برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز، حراست از مرزها و کاهش سرقت ها برداشته است.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: استان ایلام یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است که این حاصل پشتیبانی ویژه مسئولان استانی و تلاش شبانه‌روزی پلیس و همکاری آحاد مردم با این نیروی خدمتگزار است.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت بزرگ ملی و مذهبی اربعین حسینی اشاره کرد و گفت:  از سال ۹۵ تاکنون بیش از ۱۵ میلیون زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند که امنیت و آرامش این تعداد زائر کار بسیار سخت و طاقت فرسایی بود اما با یاری خداوند و تلاش وصف ناپذیر پلیس ، نهادهای امنیتی و نیروهای خدمات رسان به خوبی محقق شد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می شود امسال بیش از ۷۰ درصد زائران از مرز مهران تردد داشته باشند که این مهم کاری نیروی انتظامی را بسیار سنگین خواهد کرد اما نیروهای انقلابی و ولایتی انتظامی استان ایلام با همکاری ناجا تمهیدات لازم را برای حضور باشکوه زائران اندیشیده است و چند روز دیگر ما برای خدمت رسانی در مرز مهران مستقر خواهیم شد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار