کد خبر: ۷۸۲۷۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱ 25 September 2019

معاون امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: استاندار مازندران به دعوت استاندار ولگاگراد روسیه، در رأس یک هیأت اقتصادی، تجاری امروز وارد این استان شد.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسن خیریان پور اظهار داشت : احمد حسین زادگان به دعوت رسمی آندری ایوانوویچ بوچارف، استاندار ولگاگراد روسیه امروز به همراه هیأتی اقتصادی و تجاری وارد این استان شده است.

وی ادامه داد : بهره برداری سرای تجاری مازندران، اجرایی و عملیاتی کردن ۱۱ بند از مفاد تفاهم نامه منعقد شده سال ۱۳۹۷ میان استانداران ولگاگراد و مازندران، شرکت در جلسه مذاکرات B۲B بین جامعه تجاری مازندران و ولگاگراد روسیه، بازدید از دانشگاه کشاورزی ولگاگراد و مذاکره با مسئولان این دانشگاه و ... ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار مازندران در این سفر سه روزه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه استاندار ولگاگراد روسیه، پارسال در رأس یک هیأت ۶۰ نفره اقتصادی تجاری به مازندران مسافرت کرده بود افزود: در این سفر پس از بازدید استاندار ولگاگراد از منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد، تفاهم نامه ۱۱ ماده‌ای برای تعمیق و توسعه همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان آندری ایوانوویچ بوچارف و احمد حسین زادگان به امضاء رسید.

خیریان پور گفت: در سفر امروز استاندار مازندران به ولگاگراد روسیه پس از ورود و مذاکرات اولیه با مسئولان دولتی و بخش خصوصی این استان، بهره برداری از سرای تجاری مازندران با ۷۶ غرفه، در شهر ولگاگراد انجام می‌شود.

وی دیدار رسمی با آندری بوچارف استاندار ولگاگراد روسیه، شرکت در جلسه مذاکرات B۲B بین جامعه تجاری مازندران و ولگاگراد روسیه، بازدید از دانشگاه کشاورزی ولگاگراد و مذاکره با مسئولان این دانشگاه را از جمله‌ی دیگر برنامه‌های استاندار مازندران و هیأت 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار